<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg har et litt merkelig spørsmål. Jeg lurer på om det er noen som har erfart å få det motsatte kjønnet av hva som er blitt sagt på ul? På rutinekontroll i uke 17 sa jordmor at vi venter en liten gutt <3, men jeg har så på følelse at det er en jente. Jeg har tatt utgangspunkt i at jeg får en gutt og guttenavnet er i boks, men jeg klarer allikevel ikke å overkjøre følelsen av at det er en jente i magen. Er det andre som har det sånn eller er det bare jeg som ikke er helt god? ;P Spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn babyen er, så der er ikke det det går på heller.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Ja, de har tatt feil mange ganger, og så har de rett de fleste gangene. De tar oftest feil hvis de sier det er ei jente, for da kan gutten bare ha gjemt utstyret litt, men jeg har hørt historier her inne om det motsatte også. Jeg har en gutt og ei jente, og har fått vite riktig kjønn begge gangene. Men jeg har spurt om det er heeeelt sikkert at de sier rett kjønn, og har fått til svar at det var veldig lett å se, og de er 99% sikkert. På jenta så de to kjønnslepper osv, de gjettet ikke bare på at siden det ikke var noen tut var det sikkert ei jente (som jeg syns det virker som noen gjør). Blir spennende å se da :-) Du kan jo bestille en privat 3d-ul for å ta bilder, og be dem sjekket kjønnet samtidig hvis du er veldig nysgjerrig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå