Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg skulle hatt mensen for 9dg siden. Jeg hadde kraftige mensmurringer og var 100% sikker på at mensen kom på dag 27 av syklusen. Her sitter jeg fortsatt, ingen mens, ingen symptomer på graviditet. Jeg begynte på pergo forrige mnd, og tenker jo da at jeg må jo få mensen, siden jeg garantert hadde EL. Smertene var verre enn før, og jeg kjente det godt.. Dag 16 i syklusen forresten. Jeg har jo lange sykluser tilvanlig, men når man har hatt EL - da kommer vel mensen uansett (eller tar jeg feil??....) Og jeg venter fortsatt på mens jeg, hehe... Jeg går rundt og tenker: Har jeg noen symptomer på graviditet egentlig? Nei. *Jeg går på do ofte om kvelden, men dt er fordi jeg drikker mye. *Jeg føler meg uggen og småkvalm og morgenen, men det er vel tidlig å merke det, om jeg kun er litt over 4uker. Så da er det sikkert bivirkninger av pergoen da, tenker jeg.. *Jeg føler meg oppblåst og skifter mellom løs og hard mage. Ellers, ikke noe. Så, jeg venter på mensen og vil den skal komme. For å ta en grav.test er bare bortkastet. Den blir negativ uansett. (tenker jeg) Jeg bestemte meg allikevel igår for: Ok, da får jeg bestille inn tester fra billige-tester.no. Håper de kommer imrg/lørdag - men er redd for den ene lille streken som i 1.5år har vistes. Bare kontrollstreken. Ikke et innlegg for å spørre: "Er jeg gravid" (for vet jeg det ikke selv, - vet ikke dere det) bare et innlegg fordi jeg føler meg så lost. Før har jeg gått rundt og trodd at "nå er jeg gravid" - og fått neg. Og det jeg tenker på nå: Får jeg en pos test, så kjenner jeg kroppen min sinnsykt dårlig.. hehe.. jaja - et lite hjertesukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå