blond Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Vi har 10 grader og det er et høstlig drag i luften, nytter ikke late som om sommer er her enda. Vet ikke om jeg liker det, men når dagene er varme er det bra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg har nå 11,5 grader ute (23,4 inne=D) Altså ganske kaldt. Igår når jeg kjørte hjem fra far så var det 11 grader på det kaldeste, da var kl såvidt passert 19. Liker ikke tanken på at sommeren er på hell, hvor ble den av? Synes ikke det er gøy! Gleder meg til våren =D
blond Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Bare vent til september, da blir det pent og varmt vær! Lover!
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Ja håper håper håper det =) Vil ha mere farge! De 2 ukene det har vært sommer her, flytta jeg inn i leiligheten og det var bare såvidt jeg fikk sitte i sola eller ligge i sola, når jeg er helt alene. Og det digger jeg =D
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Var nettop ute på trappen og "luftet" meg tipper tenpen ligger på rundt 15-16 grader. Jeg sto i kortbukse og frøs ikke hvertfall..... Ser det er målt 14 grader på målestasjonen og der er det alltid noen grader kaldere enn her hos meg Har vært veldig varmt her i dag, men kunne fint vært foruten den vinden vi har fått på ettermiddagen...arg. Skal vist være like fint i morgen og, men da er det slutt
Tokatter_USA Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Kl. 00.45: 23.6°C ute og 26°C inne. Endelig sommer! For tre uker siden satt jeg ute hele dagen i 16°C, null sol og kald vind og skulle ønske jeg hadde hatt med meg fleece. Vi tok air conditioneren ut av vinduet og bruker nå bare vifter. For sommeren har vært så kjølig. Men nå skulle jeg gjerne hattt A/C'en igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå