pinglo Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Lurer på om jeg kanskje har fått det.. Brystvorten på høyre side er helt øm. Og har en kviselignende hevelse.. Når jeg skviser brystvorten, så er det noe hvitt,litt tykt som kommer ut. (ligner på innhold i en kvise/hudmakk). Blir fort tomt, men etter 2-3 timer, så kan det skvises på ny.. Tenkte jeg skulle ringe legen i måren tidlig. Vært sånn i ett par dager nå.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Er det vondt i selve brystet eller bare brystvorten. Ved brystbetennelse får du vondt i brystet,blir veldig øm og feber følger gjerne med. Har du sår,eller bare hevelse?
Marsipan❤grisen Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Når jeg hadde brystbetennelse hadde jeg så vondt i puppen at jeg nesten ikke klarte å røre meg. Hadde feber og var kjempe dårlig. Vet ikke om det kom noe ekkelt ur av brystvortene. Prøvde aldri å klemme for å se.
musketingen Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Dersom det er brystbetennelse regner jeg med du får vondt i selve brystet i løpet av natta. Hvis du fortsatt "bare" har vondt i brystvorta er det nok heller sopp. Brystbetennelse gjør vondt i puppen, ikke brystvorta.
pinglo Skrevet 13. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2009 Har bare vondt/øm akkurat i/på selve brystvorten. Resten av brystet, kjennes helt fint ut. Men liker ikke denne kvise lignende veska.. 2 år siden jeg ammet. Ingen som har bitt/slitt i den, i det siste.
Malin G. Spann Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Da jeg hadde brystbetennelse var jeg skikkelig dårlig. Hele brystet var knallhard og verket som ett sant helvete. Fikk ikke noe melk ut og hadde melkespreng som fy! 40 i feber og skikkelig ubrukelig i flere dager.. Nei Gud forby denne brystbetennelsen!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Da ville ikke jeg tro det var brystbetennelse hvertfall. Det er et helvete,den minste berøring av brystet er vond! Og sopp går ofte også innover i selve brystet,så jeg tror ikke det er det heller. Men du har ikke sår? Jeg fikk i tillegg stafylokokker i sårene og der var det litt hvitt,ikke akkurat væske,mer som en hinne som lå i sårene. Men ring legen du,kanskje du kan forebygge noe som evt er på vei. Lykke til!
pinglo Skrevet 13. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2009 Har ingen sår, ikke som jeg kan se ihvertfall. Ja, jeg får ringe i måren tidlig. Det er ubehagelig. Kjenner det hele tiden, ligger liksom der å "dunker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå