-trollemor- Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 vi skal gifte oss nov 2011 og har ikke begynt å planlegge noe i det hele tatt... hva tid trengs ca? og hvor lite penger kan man klare å holde et bryllup på?
SPI Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Beste er å sette seg ned med hver sine ønsker og hva dere ser for dere.Så bør dere finne ut hvilket budsjett dere har og hva dere faktisk har råd til,sammenheng med det som dere ønsker.Så er det bare å starte øverst på lista
sol2002 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Vi skal gifte oss om nøyaktig 10 mnd, og vi ser ut som om vi vil ende på mellom 45 og 50 000, synes ikke det er så galt og det er faktiskt med overnatting til 25 stk med i prisen. Kan anbefale deg å fylle feks med på finn.no ang kjole, selv fant jeg kjolen min der, som satt som støpt, ubrykt og kun 2000. Så surf en del på nettet, følg med på salg rundt forbi, kan gjøre en del kunpp :-) Lykke til med planleggingen.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Vi brukte fem måneder på planlegging, og bryllupet kosta 80 000. I ettertid er jeg veldig glad for at vi ikke brukte mer tid på planlegging. For all del, bryllup er en hyggelig anledning, men man blir temmelig lei av å gå rundt og gruble på uviktige detaljer. Det er jo tross alt kun en dag det er snakk om.
Snupp72 Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Vi brukte 150 000 men det var over tre dagar. Planla i eit år, det treng du
gongnoi Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Begynne i god tid og søker etter gode hjelp og billige leverandør er lurt. Skrive ned alt som har betydning for dere som dere vil ha meg og bare starte med det som kan jere unna... Gfmote.com ha billige brudekjole og andre ting som vere til hjelp,, Vi skal gifte oss neste år og eg ha mange ting på plass allerede.. godt
Vickikva Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Vi skal gifte oss om 3 år... Eg har allereide begynt å planlegge bryllupet. Alt eg finn av annonsar og utklipp samt bilder av bordpynt, dekorasjona, invitasjona samt sparetips osv. lime eg inn i ei scrapbook slik at når eg begynner for fullt har eg alt eg har samla på og tenkt på for å få dagen vår til å bli sånn vi vil ha den. Eg synes det er kjempegøy:) Det er mest tidsfordriv, men det kan jo ikkje skade:) Vi skal ha eitt ganske lavt budsjett og gjere det beste ut av det sjølve. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå