little old lady hoo Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 På de koldtbord jeg har deltatt, har det enten vært dessertbord som en del av koldtbordet, eller kaker etterpå. Vi skal ha koldtbord snart og da har vi kaker og sjokoladefontene og frukt etterpå.
sol2002 Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Da vi hadde koldtbord til dåpen hadde vi desserten på bordet ilag med kakene
Gjest Tale30 Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Kakebord hadde i alle fall vi. Det er så vidt jeg vet ikke så vanlig å servere desserten ved bordet dersom man har hatt koldtbord. Noe søtt til kaffen bør det i alle fall være.
ApriIbaby Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Vi skal ha kaker etter koldtbordet så da dropper jeg dessert...
Gjest Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Hvis du planlegger kaffe og kaker noen timer senere, passer det med dessert som en del av koldtbordet. Hvis det skal være kaffe og kaker rett etterpå, trenger du ikke dessert. Kanskje litt ost og druer?
Ranveig R Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 I forbindelse med dåp hadde vi først koldtbord og så kake-/dessertbord etterpå. I bryllaupet vårt hadde vi først koldtbord, og så blei det sett fram kaffi og skåler med sjokolade like etter middagen. Dessert og kaker blei servert seinare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå