Gå til innhold

Har dere spredd det glade budskap til mange?


propella

Anbefalte innlegg

Vi har termin 22. april, men har foreløpig ikke sagt det til nesten noen ennå.

Kun en person som har fått vite det foreløpig, etter at hun stilte spørsmål tre ganger i løpet av kvelden ;)

 

Gleder meg til å fortelle at vi venter vårt andre barn, men jeg vil gjerne vente litt til mens mannen min vil rope det ut til hele verden - tihi...

Tenker på faren for spontanabort, har heldigvis ikke opplevd det.

Jeg gleder med skikkelig til å fortelle det til datteren våres, hun er 2 1/2 nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har termin 14 april, og har ikke fortalt det til noen så langt. Har flere venniner som har mistet, og er redd det skal skje med meg og. Det er dog ikke SA som stopper oss fra å fortelle. Jeg vil vente med det nok en måned, da det først er da jeg har mulighet til å fortelle det til mine foreldre ansikt til ansikt.

Ulempen med å ikke fortelle grunnet frykt for SA er at du da heller ikke har noen å gå til for trøst dersom det skulle skje. Ingen forståelse for hva som har skjedd. Delt glede kan også føre til delt sorg. For meg er det da bedre å fortelle det slik at jeg kan dele det. Men først til familie, og så til venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til nærmeste familie på min side.. Og til ei venninne. Vet jeg hadde trengt noen å snakke med hvis jeg hadde abotert..

 

Kommer til å prøve å vente med å si det til flere ihvertfall til jeg har vært på ul. Da er jeg litt over 10 uker. Syns det er kjempe vanskelig å ikke kunne si til venner hvorfor jeg er dårlig. Prøver å unngå mange litt slik at jeg slipper ubehagelige situasjoner, men blir jo litt feil det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fortalt det til ei nær venninne. ellers venter jeg til d har gått tre mnd. mest pga mine store barn som blir knust hveis det skulle gå galt. fortalte så tidlig til alle sist. da gikk det galt. det værste var å fortelle barna det. alle de andre var ikke så ille. greit også som noen sa å få litt trøst. og kanksje forståelse for at man er litt lei seg et par dager. har før det tre friske svangerskap. så satser på at alt går fint denne gangen. men man vil jo helst rope ut nyheten. så gleder meg veldig til det.. lykke til til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...