Gå til innhold

Har fått så STORE brystvorter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mitt 2.svangerskap, har 9 uker igjen til termin. Fikk første barn for 2 år siden, og brystvortene mine ble litt større da jeg var gravid første gangen, men nå er de blitt enda større, skikkelig store. De er like store som en 50 øring, er det normalt at de vokser sååå mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ble også store og er det fortsatt :) Det som er rundt dekker en stor del av puppen og selve tutten er stor og stikker skikkelig ut, så polstrete bh'er er viktig her i gården, hehe. For de stikker ut selv om de ikke er stive.

Har aldri brydd meg med det, syns de er flotte selv om de har forandret utseende. Min mann elsker de, letter å finne tutten i mørke sier han, hehe.

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor mennesker blir så overasket over at pupper og underliv forandrer seg, alle vet jo at vi ikke ser likens ut hele livet. Vi er stadig i forandring kvinner :D Syns det er spennende å følge med på kroppen og alle de rare forandringen som skjer til en hver tid.

Det meste er normalt når det kommer til forandringer som skjer med kroppen, og i allefall i en graviditet. Er det ikke flott?

Skrevet

Ja tutten her står skikkelig ut også. Jeg er ikke overrasket over at puppene forandrer seg, det vet jeg er helt normalt, men trodde liksom ikke at brystvortene kunne bli såå stor. Er redd for at babyen ikke skal klare å drikke melk fordi brystvortene er så store. Mitt første barn klarte ikke å amme, og dette gjorde meg veldig trist, følte jeg gikk glipp av mye kos og nærhet som mange sier de får ved amming.

HI

Skrevet

Går sikkert helt fint :) Går fint her, mine er større enn en flasketutt og han klarer fint å gape over.

Min mann bruker å mobbe meg med at jeg er kåt hele tiden siden de stikker ut konstant, men tro meg når de i tillegg blir stive så blir de mega store, kunne sikkert vært i guiness rekord bok pga de. Haha.

Skrevet

Huff jeg sliter også med dette.. Jeg har små pupper med store brystvorter, jeg hater og se dem i speilet, og jeg skjemmes og vise meg naken pga dette..Noen som vet om det går an og operere de mindre? Er villig til og gjøre alt for og få brystvortene seende ut som før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...