Gå til innhold

Min mann og jeg er uenig i om dette er grisete:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann leser gjerne mens hans sitter på toalettet. Helt greit synes jeg, det er jo mange som gjør det. Stort sett går det i ukeblader og aviser, men når han tar med seg kokeboken sin på do da sier det stopp hos meg! Han er glad i å lage mat, og jeg er glad i å spise den :) Men når han har med seg kokeboken på do for så å bruke den under matlaging, ja der går grensen!! Han mener det er greit (han vasker hendene og alt det der), men jeg synes at det er grisete! Så hva mener dere?? ---nå er det flest damer her da så jeg regner med dere er enig med meg...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes det er ekkelt men har jeg noen grunn til det tro?

Han legger jo boken fra seg før han tørker seg og vasker seg på hendene før han tar i den igjen så....

Skrevet

Så lenge han ikke får avføring eller urin på den går det vel greit?

Han holder den vel som han gjør med andre blader..

Nei jeg vet sannelig ikke jeg, det beste ville kanskje vært om du ikke VISSTE at han leste kokebok på do. Det man ikke vet.....

Han får kopiere kokeboken sin, og lese kopiene på do:))

Skrevet

Altså; man er rådet til å ha tannbørster et stykke unna toalettet, pga partikler sprer seg når man trekker ned...

Her i huset er alt lesestoff tatt inn på do enten hører det til der inne, ellers så kastes det.

Det er jeg og min mann enig om!

Esj, ejs... håper ikke han inviterer meg til middag

Skrevet

HI her. Jeg har et annet argument for hvorfor han ikke skal ta den med på do. VI har to unger som nettopp har startet med å tørke seg selv, og av og til glemmer det (tissing). De drypper da litt på gulvet, mannen legger boka i dette osv osv..hehe.

Han sier nå han skal vaske over boka før han begynner å kokkelere..hihi

Skrevet

Ser ikke problemet. Hvordan klarer dere egentlig ha ordentlig svett sex?

Skrevet

Kanskje en burde skifte klærna en har på seg mens en sitter på do også da i samme slengen..:) Spesielt hvis en skal lage mat etterpå..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...