Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 En venn av meg fortalte dette...(det var ikk de, men noen venner av dem igjen) Å gi et barn på 1 år en form for klyster for å få barnet til å bæsje (når barnet har prøvd to ganger på en dag å bæsje på do, men ikke fått til (pleier å bæsje på do) men likevel bæsjet dagen før som vanlig. Ikke hyler eller skriker pga vond mage. Forldrene skal kjøre med barnet i ca 3 timer i bil ca et par timer etter... charlotte.
Gjest -<<- Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Mishandling? Nei. Ganske meningsløst, definitivt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 ikke mishandling nei, men ser ikke nødvendigheten, da barn kan gå dagevis uten å ha hatt avføring....)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Klyster er en stor belastning for en liten kropp. Ved gjentatte behandlinger risikerer de å ødelegge tarmen på mini.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 vennen min som sa dette var der da det skjedde og ungen hadde hylt og grått neineinei, au au au og vært helt krakilsk av gråt og frustrasjon når det pågikk.. og det å bruke klyster så meningsløst som noen over her skriver kan ødelegge tarmens funksjon over tid.. Vennen min hadde måtte gå ut av huset litt, han orket ikke høre på barnets hyling, det var vondt sa han.. charlotte
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 ja, det var akkurat det jeg også tenkte på da jeg hørte det.. charlotte
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Han bør snakke med foreldrene til ungen, dette høres ikke bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå