Libido- Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Det så bare så ensomt og forlatt ut her inne uten de evig lange Reima diskusjonene =) Så her får dere en! No tænke æ dåkker vart glaaa ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 ser ut til at folk er ekstremt stolte av at de kjøper reima til barna sine, siden merket må nevnt i vær eneste tråd som legges ut på dib. litt sånn som når søstrene mine kjøper nye klær til mange mange penger. de må fortelle om merke og pris for ingen forstår jo at det er så dyrt og luksuriøst om ikke... hehe
Dronningen! Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Er det Rimi-Hagen og Rema-Reitan sitt nye firma?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 hehe,... nesten litt morsom Dronningen.. hih hvor lenge har du grubla på den?
Dronningen! Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Nei den kom faktisk akkurat der og da:o)
Hundemat Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Er ikke dette krangle? Da burde vi vel heller slå til med en god gammeldags vaksinedebatt eller? Hvem er med på klipp-og-lim??
Hundemat Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Åh, ok da! Nå måtte jeg søke litt, og det var deilige ting som kom fram. Denne tråden får meg til å bli helt nostalgisk: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9581586 Her er det beste innlegget, for deg som ikke gidder copy paste: (om yppert dette da) Men jeg har lest en del av ham og han er flink med kildehenvisning noe jeg ikke er så god på, siden jeg ikke vet hva jeg skal søke på og sitter her som desperat førstegangsforelder og er livredd for at datteren min skal nesten dø slik jeg gjorde av en vaksine, eller at hun skal bli ødelagt pga et neurotoxin som ingen kjenner virkningne av. Hahaha! *klapper i hendene* jeg aner ikke hvem som har skrevet det innlegget, men det gleder meg i all sin dobbelt og eventuelle trippelhet Ypperste doktor! Jeg savner deg jeg. Du maste noe jævlig, men det var gøy, mest fordi folk flest er så idiotiske og det var du flink til å få fram i lyset
Libido- Skrevet 14. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2009 Jeg savner også Dr.Yppert!! Og krangle før jula 2007, det var tider =)
Patetica fåkksi Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Jeg klipper og limer herved i hundematen. "Hahaha! *klapper i hendene* jeg aner ikke hvem som har skrevet det innlegget, men det gleder meg i all sin dobbelt og eventuelle trippelhet" Kanskje det er fordi jeg strengt tatt ikke er norsk, men den der tok jeg ikke. Du ler fordi "haha vedkomne døde for lenge siden men sitter jaggø her og dibber likevel!" eller..?
Hundemat Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Beklager. Verken død eller mammaangst er temaer som skal tas lett på. Alternativ 1: det er en dame som har skrevet innlegget i fullt alvor. I tilfelle har hun "nesten dødd" av noe som hun tror var en vaksine. Som helsepersonell flest tar jeg historiene til folk med en klype salt, så i utgangspunktet tror jeg ikke på det faktisk. Men det morer meg ganske meget hvis en dame som har et kjempealvorlig problem spør "legen" dr.yppert anonymt inne på dib i stedet for å søke ordentlig hjelp. Folk flest tigger og ber på sine knær om å bli lurt, det er nå sikkert. Hvor lite kildekritisk er det lov å være egentlig? Alternativ 2: (som er det jeg tror mest på) en vaksinekritisk person sitter og skriver falske innlegg på dib for å overbevise andre om sitt syn. I tilfelle er det så gjennomsiktig at jeg har ikke ord. Ordlyden i innlegget er jo skreddersydd for vaksinemotstanderne. Gøy! Syns jeg. Beklager hvis du ble støtt. Trodde dette var kranglesiden bare.
danieI Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 folk som ikke har reima i hus nå sliter litt, for nå blåser det ganske mye! hvertfall her i hovedstaden.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 pfft.. ikke si sånn a' jeg skal innover til helga.. må jeg ha meg reimadress først og greier da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå