Gå til innhold

Herregud, jeg handla for 2400,- på strawberrynet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg med bondeanger helt opp til øra...

Dumme deg som tipsa meg om den sida!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk om du hadde handla det i butikk da! Da hadde du brukt laaaangt over 5000... og det har du ikke... så da er det verdt å spise havregrøt og pasta til middag littegrann :) hehe

Skrevet

Har handlet veldig mye fra de. Faktisk 41 ganger så langt:o)

Husk på å sende de mail med atatcment av toll og momsregningen din slik at du får tilbakebetalt det.

Skrevet

det enkleste er jo å bare bestille i flere omganger så hver ikke kommer over 200 kr. slipper å betale moms da... men kanskje litt kjedelig om man har tenkt å bestille veldig masse da, hehe

Skrevet

Hva er det en bestiller mest av da,hva er smartest å handle her?

Skrevet

Hei: Hva kjøpte du egentlig?

Skrevet

Husket du å bestille i en og en pakke? Slik at du kommer under 200kronersgrensen og slipper toll??

Skrevet

1) tollen får man tilbake

2) De produkt man VIRKELIG sparer på koster mer enn 200..SKal man bare handle produkt under den pris er det ikke mye å spare

3) skal man først ha en ting over 200 så kjøp MINST tre produkt, tre produkt eller mer gir 5% ekstra rabatt i TILLEGG til lojalitetsbonus,- om du har

4) har du handlet "smart" kan du ha spart opptil 70% av hva det ville ha kostet i butikken,- og omd et er produkter du uansett ville ha kjøpt i løpet av nærmeste fremtid har du jo spart masse..

5) om det skal legges frem for evt mann/samboer,- er det eldig viktig og si følgende;

Dævven, jeg var på nettet nettopp, og produktene jeg bruker som jeg ville ha brukt 7000 på, fikk jeg for 2400..Må legge ut moms når jeg henter, men den får jeg tilbake..så vi har jo spart masse...:Du må si ifra om du trenger noe parfyme, dusjsåper eller hårstylingprod som er litt dyre...Har de det på SN så sparer vi masse :o)

Har prøvd, og funker hver j...gang :o) EN mann kjøper alt om han hører ; Egentlig koster det xxx, men du trenger bare betale yyyyy :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...