Gå til innhold

FANIIFYTTIHELVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA HUN VAR KATOLIKK OG FY FAEN I HELVETTE FEIRET IKKE JUL DERFOR. OG DET ER FOR FAAAAAEN IKKE MIT PROBLEM JEG BLIR SÅÅÅÅÅ JÆÆÆÆÆVLIG SUR. HAR LYST Å SPY. OG SPESIELT NÅR DET ER SNAKK OM DE PAKKENE. FOR PAKKER SKAL HUN FAAAAAEN MEG HA OG DET SKAL HUN FÅ. EN JÆÆÆÆÆVLA HUNDEDRIT SKAL HUN FÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG KLIKKER FULSTENDIG I VINKEL. FAAAAAAEN DET VAR LIKSOM TOPPEN AV BLØTKAKA OG SAMME PÅ ONSDAG.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en god bløtkake.

Skrevet

HERREGUD!!!!!!!!!!!! HEEEEEEEELT ENIG FAENFANHELVETTE!!!!!!

Skrevet

DET MÅ DA FOR I FAEN VÆRE MULIG Å BLÅSE UT HER FORJÆVLIGE DRITTKJÆRRINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, ja - bare blås du!

1 - 2 - 3 - blåååååååååååååååås!!:-)

Hilsen drittkjærringa (ja, ja - hvorfor ikke - men skjønner ikke hvorfor jeg blir beæret denne tittelen - men det er jo min sak)

Skrevet

Du vet vel at katolikker feirer jul??? He he!!!

Skrevet

ER DET FOR I HELVETTE MITT PROBLEM AT DE FEIRER JUL FOR FAEN????????????????????????????????

Skrevet

HORE!!!!!!!!!!!!!!!!!

TA DEN PILLA SJÆL!

Skrevet

Trenger den ikke, mens du trenger alt du kan få lagt pølsefingrene på, tydeligvis.

Skrevet

Men, faen da... Hvis du bare skal blåse ut, og ikke skjønner at du vil få noen svar du ikke liker på et sånt innlegg, så blås nå ut i Notepad på pcen din isteden og skriv ''Kjære Dagbok; Fanniifyttihelvete'' som overskrift.

Skrevet

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU FORSTÅR JO INGENTING DITT RÆVTRYNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei HI !

Du er veldig flink å banne, men det var skuffende at du ikke kunne annet enn faen og fyttihelvete???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...