Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 En gang jeg tok bussen hjem da jeg bodde i Aten spermet en mann på buksa mi, så hoppet han av bussen! Definitivt det ekleste jeg har opplevd! Kastet buksa med en gang, og holdt meg innendørs i tre dager før jeg orket å ta bussen til skolen igjen... *urk* Hva er det ekleste du har opplevd?
Ranveig R Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Då eg ei natt stod ved senga til lille og prøvde å trøste mens ho skreik og skreik (som ho har gjort kvar natt i snart eit år), sa ho at ho hadde vondt i hovudet. Hadde ikkje tenkt tanken før, men det passar utruleg godt med oppførselen. Den natta var ikkje god. Tanken på at ei lita jente kanskje har hatt veldig vondt i hovudet over lang tid var/er vond. Veldig vond!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg ble voldtatt da jeg var fem år, det er det ekkelste jeg har opplevd tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 En gang jeg var på fest ved ungdomshuset sto jeg utenfor døren og tente meg en røyk. Og akkurat da kom en fyr løpende ut og spydde på meg!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Noe av det ekleste må være da jeg for ett år siden skulle nyte et glass pepsi max. Den første slurken smakte litt rart, men siden jeg ammet tenkte jeg at smakssansene kanskje var så som så. Jeg tok et par slurker til og merket at det smakte skikkelig jern. Jeg ba samboeren min ta en slurk, og han reagerte på det samme. Han kikket nedi pepsi max flaska og der lå det en operasjonsskalpell delvis utpakket fra en aluminiumsfoliepakning. Den hadde rusta i brusen, så du kan tenke deg hvordan den hadde gitt sitt preg på brusen:(
OsloMor Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 En gang jeg fant et plaster i et brød, ja du leser riktig; ET PLASTER. (Meny, Majorstuen by the way.)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Kaste opp minst 4 ganger i timen 24 timer i døgnet i fem mnd nonstopp på grunn av svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå