Cat.68 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Du som kan dette med Reima, Jeg kjøpte en lilla Noor til snuppa heromdagen fordi de ikke hadde tatt inn Piper modellen i den butikken. Jeg kjøpte den på åpentkjøp i 14 dager i tilfelle jeg skulle angre meg om jeg fant Piper og fant den mye finere. Piper fant jeg jo da idag, og den er jo også bare kjempefin og er nå i valets kval. Er det noen kvalitetsforskjell i noen av disse som kan avgjøre det for meg? Eller hva mener du?
Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 hmmmmm la meg sjekke litt før jeg svarer. Så ikke denne før nå.
Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Da har jeg lest litt i boka. Det er ingen tekniske egenskaper som skiller dressene, kun design. De tåler like mye vann og slitasje. Jeg tror Piper er mere baggy enn Noor. I tillegg synes jeg Piper er veldig kul da hehehe, men det er jo min personlige mening:)
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Ja jeg å synes jo den er drit kul da. Men å andre siden er det kanskje lettere å selge den i andre hånd når det ikke er mønster men mer klassisk. Åhhhh, jeg klarer ikke å bestemme meg.
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2009 Jaja det blir 1 av 2. hehe. Så du synes jeg skal gå for prikkene. ?
Gjest Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Your choice:) Jeg har allerede tatt et valg hehehehehe nattinatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå