Mamma`n til Markus =) Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 På tirsdag blir jeg 30 år. Da skal jeg ha min andre cellegiftkur=( Jeg fikk diagnosen lymfekreft 12. juni... =( Men jeg håper jeg holder meg frisk nok til å gå ut å spise på restaurant sammen med min nybakte mann helgen etter...
Mille** Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Huff, så trist! Håper du klarer en middag ute, så får du heller feire stort på din neste bursdag. Gratulerer med dagen på forskudd og riktig god bedring. Klem
danieI Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 det var leit å lese du får feire skikkelig når du blir frisk igjen, spise på restaurant kan dere gjøre resten av livet, nå trenger du behandling for å bli frisk. masse lykke til og god bedring
Gjest Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 uff , det var leit å høre..ville bare si at mamma også fikk det for to år siden og nå er hun helt frisk ! Gratulerer med dagen på forhånd, sett deg mål så du har noe å se fram til når behandlingene er som verst. klem
Smock Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 På forhånd gratulerer med 30-års dagen, og lykke til med cellegiftkuren! Ikke lett, men du får bare prøve å se på bursdagen som et lite lysglimt i en vanskelig tid...! Ønsker deg alt det beste Dette klarer du, og det kommer til å gå bra! En skikkelig bursdagsfeiring får du ta igjen på 31-års dagen vettu!
Klar for nr 2 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Det var utrolig trist å høre... Er ikke lett å høre når unge mennesker får kreft. Men det går nok veldig bra skal du se(: Du får være sterk i tiden som kommer med lille Markus og din nybakte mann ved din side. Pappan min fikk lymfekreft for 14 år siden, han gikk gjennom cellegift kur og strålebehandling- og det hele gikk veldig bra! Masse lykke til på tirsdag, og gratulerer med dagen(o:
novemberguttemamma Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Så utrolig trist å lese. Ønsker deg bare lykke lykke til, og gratulerer med 30-årsdagen på tirsdag! God klem til deg!
Gjest Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Uff, så leit. Får håpe kurene gjør jobben sin så du blir frisk igjen snart. Og du ... det er da vanlig å være 29 noen år før man endelig innser at et nytt tiår er i gang. Som jeg sa sist bursdagen min ... i dag er jeg 29 for første og absolutt ikke siste gang. Og i år er kanskje en rolig middag med mannen feiring god nok, jeg antar du synes han er det best tenkelige selskapet uansett ;-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Mammaen min fikk og lymfekreft for 2 1/2 år siden. Hun ble og frisk =) Var heller ikke noe særlig dårlig mens hun fikk cellegift, så jeg håper du får en kjempe fin dag og koser deg masse =) Gratulerer så masse med dagen på forskudd =)
Gjest Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Er du den Mammaen til Marcus jeg tror du er? Hun som har vært med på treff når Embla var liten?! Uansett om du er eller ei, god bedring! Og gratulerer med den kommende dagen:) Tenk på det slik; en kjip bursdag i bytte mot MANGE i fremtiden, det er det helt klart verdt.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Vil bare sende deg en klem jeg
Thunderstruck Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Huff,der var trist og lese :-( D er så forferdelig mye av kreft rundt omkring at jeg blir helt målløs... Håper du blir frisk og at du får et langt og lykkelig liv med mannen din og barna! Lykke til!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Så trist! Pappan til en god venninne av meg har hatt dette og er nå frisk:-) Masse lykke til!!
Mamma`n til Markus =) Skrevet 13. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2009 Hei Tillab =) Ja, det er meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå