Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Noen som har brukt noen bryllupsarrangører (hvilken i såfall?) og var dere fornøyd, og hvor mye kostet hele bryllupet tilsammen? Er det slik at man kan gi de f.eks en sum man kan "leve med" og så jobber de utifra det? Hva er det egentlig de gjør? Å velge kirke, sted å bo og lokale + pynter? Noen som har giftet seg i utlandet ved hjelp av arrangør? *drømme*
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg giftet meg i sør-amerika, med bryllupsplanlegger som tok seg av alt, blomster, frisør, transport, lokale, pynting, mat, drikke osv osv osv.... Kan ikke huske hva det kostet, men i forhold til norsk standard forsvinnende lite... Kanskje 20000 for hele bryllupet, inkludert kjole, mat til alle gjester, drikke / alkohol til alle, osv....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 20 000 da uten transport vil jeg tro? Er vel svindyrt å dra til sør-amerika? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Og hvilken bryllupsplanlegger brukte dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå