Gå til innhold

hvordan går det med alle sammen?


indigomamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaa..har det fint, men er så ufattelig trøtt, føler jeg sitter å henger med hodet, og er litt fjern når folk snakker med meg.. Men ellers kjenner jeg bare at jeg er øm i puppene, stikker og bobler litt i nederste del av magen. Håper alt går bra, 9 mnd går jo fort det:) Hvordan har du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det strålende!

Fikk vite det på lørdag at jeg var gravid og har tatt 4 tester til sammen nå ;) Virker som det tar litt tid før jeg virkelig skjønner det... Har ingen tydelige tegn på at jeg er gravid ennå, så jeg gleder meg egentlig litt til at det skal dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det å vite at man er gravid er bare fantastisk. Å tenke og planlegge fremover...lett å sitte å dagdrømme hele dagen. Men bortsett fra det, ja, har ømme bryst, krampe nederst i magen som er der hele dagen, har humørsvingninger som bare det, er sliten og trøtt hele tiden, og hodepine som ikke kureres av paracet. Og jeg er bare i uke 6. Hvordan klarte jeg å få absolutt alle symptomer på en gang. Slår kvalmen inn har jeg full pott. På den andre side minner alle disse symptomene meg om at jeg er gravid, og gir meg således en god og varm følelse. Skjønner ikke hvordan jeg skal utstå nok 7-8 måneder på jobb, er jo allerede utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 uker på lørdag og kvalm:(

 

Idag har vært den verste dagen.. Ligger bare på sofaen frem til jeg må hente lillegutt i barnehagen.. ugg. Ellers merker jeg ikke så mye. Hadde ikke ømme pupper forige gang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ellers.. hehe..gleder jeg meg jo selvfølgelig masse masse til å bli mamma igjen :) Men akkurat nå er jeg mye redd for å miste så føler det overskygger litt gleden, så kommer jeg meg over 12 uker blir det helt fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da. her går alt fint :) Trøtt som en dup og sliter max med kroppstempraturen hehe. paracett? det skal man vel ikke ta de første trimesterne? var i allefall fy fy da jeg gikk med de andre. vi kommer jo snart til uke 12 . å da kan vi glede oss over at magene kommer bulende :) nå sitter jeg på jobben . kun jeg som er her i dag. så da bimmer jeg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg er kvalm, har ømme pupper og humøret svinger.Men liker å kjenne symptomene. Svever om dagen. glad for å få oppleve dette en gang til:-) blir 4. mann. Men gleden slipper vi helt løs når det har gått tolv uker.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit med meg:)Ikke helt tatt det til meg enda, er jo så stor sjanse for å miste før 12 uker, så jeg tar ikke av før de ukene har gått. Har ikke sagt noe til familie heller, men noen av de beste vennene vet det jo!Er 8 uker nå:)

 

Ellers har jeg noe hodepine, trøtthet, ømme og store(!) pupper og merker jeg er annerledes i humøret, litt deppa, urolig følelse, bitchy.Noen andre som kjenner på den? Kvalm er jeg ikke i det hele tatt.

 

Paracet kan man fint ta, såvidt jeg vet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det fint! 5+3 idag. Ømme og stooore pupper, litt murringer iblandt og litt uggen hver dag. Men kan ikke kalle det kvalm.Ellers går dagene fint, og jeg håper på å beholde :)

 

Paracet kan man fint ta, men hold dere borte fra Ibux!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin...ømmepupper og ekkel mage!

Er vel mer psyken som er mitt problem. Hadde et tøft svangerskap og fødsel sist gang + en SA for noen år siden. Så når disse hormonene i tillegg løper løpsk er veien mellom latter og tårer veldig kort=)

Gleder meg til 12 uker er over og jeg skal på første svangerskapskontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...