Gå til innhold

Typisk gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en kamerat av meg idag som jeg ikke har sett på en stund. Første han sier når han ser meg er: Oj, så stor du har blitt!! Hvor jeg da sier at joda magen har blitt stor nå. Også tror dere ikke det kommer fra gutten at "mente ikke magen, men sånn ellers" Hmmff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke typisk de guttene jeg kjenner hvertfall. Herregud så frekt. At noen får seg til å si noe sånt.

Skrevet

Dette er en veldig hyggelig å snill gutt altså, men kanskje ikke helt bevandret i hva man sier og ikke sier til jenter.. hehe.. og hvertfall ikke til gravide jenter tydeligvis .. hehe

Skrevet

Nei, og gravide kan jo være tikkende bomber innimellom. Må si han var "modig" med den kommentaren.

Jeg er drittlei og kjenner jeg blir brydd av at folk kommenterer magen min. Hadde noen kommentert noe annet hadde jeg nok eksplodert av sinne!

Skrevet

litt morsomt da , det er jo slikt man sier til barn hvis man ikke har sett dem pa en stund. Han mente sikkert ikke at du er en stor person i seg selv. Visste sikkert ikke hva han skulle si etter sa lang tid. Voksne pleier joa si , "nei, det var lenge siden, du."..etc..

Skrevet

Måtte le litt for meg selv ja.. ;)

Skrevet

gaaah blir så lei folk sine dumme kommentarer altså... som om vi ikke har fått med oss at magen vokser... jeg får hele tiden høre "så stor du har blitt!", svarer alltid med "ja magen vokser jo... er det som er meningen". er bare litt lei etter 8 måneder med å høre hvor stor jeg har blitt og hvor lang tid det er igjen. 6 uker virker lengre når man har vondt overalt og føler seg veldig bevegelseshemmet !

Skrevet

Kompisene mine er ikke slik :-p eller noen, men da bare på kødd..

Hvis jeg feks sier jeg har lagt på meg 20kilo, ler de bare og ser på meg rart og spør : Hvor henn ?

Det er litt godt å høre ihvertfall ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...