nicknavn Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Startet i ny jobb i dag og møtte opp med sommerfugler i magen. Ble møtt av 2 ansatte, skulle møte lederen som ikke var kommet, fikk servert en kopp kaffe av den ene, mens den andre sier i det samme jeg tar første slurken at hos de kostet kaffen 500 kr i året, så jeg måtte huske på å betale. Hmm ble litt usikker på om det var en god start på morgenen, jeg betaler selvsagt for kaffen, men å få servert prisen umiddelbart er vell ikke vanlig når jeg nettopp var kommet innenfor døren?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 he he, er det mulig da?? Litt brått kanskje å komme med den infoen. Hadde ikke fått et godt første inntrykk av henne ihvertfall.... Vi kjøper kaffe selv og skriver opp på en liste, slik at vi fordeler det jevnt over=))) de som drikker mest kjøper mest osv....
Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Hehe ... det er info det hadde vært naturlig at sjefen din tok opp når dere "tok runden" på arbeidsplassen første dagen. Ikke noe av det første en kollega sier til deg. Hadde nok fått et dårlig førsteinntrykk der, ja.
nicknavn Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Må innrømme at jeg fikk litt dårlig førsteinntrykk av henne og desverre ble inntykket av henne ikke rettet opp utover dagen. Må også innrømme at jeg observerte henne mer enn andre, hvordan hun var mot andre, snakket til andre osv. Håper inderlig ikke at hun er slik jeg fikk inntrykk av, "små sjefete" og snakker litt ovenifra og ned holdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå