♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 og i så fall ,noen som har vært på Rikshospitalet? Jeg har vært gravid 6 ganger og har "bare" en unge.. Altså, jeg er kjempeoverlykkelig for hun jeg har:) Verdens herligste jente og jeg er takknemlig for henne!! Men vondt å miste så mange ganger, og ønske om søsken til henne er så sterkt. Vet hun kommer til å bli en suuuper storesøster. Hun blir straks 3 år nå.. Nå har jeg fått hab ab diagnosen, og tatt masse prøver av både meg og mannen min. 25 august skal vi på riksen for å få svar og slik. Noen som vet hva de gjør hvis de ikke finner noe på prøvene? Er så redd for å få beskjed om at de ikke har funnet noe galt, og lykke til videre og så bare sender oss hjem.... :S anyone?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Kjempeleit å høre at dere har mistet så mange ganger. Jeg har dessverre ingen erfaring med dette, og heller ingen råd. Jeg ville bare foreslå at du går inn på "søstersiden" www.barnimagen.com Der er det nok mange flere i din situasjon. Ønsker deg masse lykke til!! Skal krysse fingrene for at dere snart får en baby til:)
novemberguttemamma Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg har vært til utredning for det på Ullevål. De tok masse prøver av oss begge. De fant ikke noe galt, men vi ble innkalt til et par samtaler, samt at jeg gikk på to Pergotime-kurer, siden jeg fikk problemer med å bli gravid en stund etterpå. Jeg ble ikke gravid etter dem, så da tok jeg akupunktur og en spesiell vitaminkur og ble gravid med en gang!!! Da fikk vi veldig god oppfølging fra sykehuset - med hyppige ultralyder og kontroller. Veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå