Gå til innhold

Spiser dere noe godt til kvelds ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da popkorn, chips, sjokolade, godis. Hvor ofte?

Jeg spiser gjerne noe ca annenhver kveld...er tynn uansett med god forbrenning, men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser gjerne litt sjokolade om kvelden, hvis jeg har i det i huset. Så etter det pleier jeg alltid å avslutte med knekkebrød eller brødskiver og en kopp te.

Skrevet

Vanligvis bare fredag eller lørdag. Men siste uka har jeg nafset fra en en av barna sin pose med seigemenn. Hver kveld.. Må vel kjøpe en ny til lørdag:)

Skrevet

Hver eneste kveld, 7 dager i uka, 365 dager i året.. Har kanskje 3 kilo for mye (er 35) så har ikke nok motivasjon til å slutte..

Skrevet

hveeer kveld... har vi ikke, må vi ut å kjøpe.. jeg er virkelig hekta...

men så lenge jeg har så høy forbrenning, går det greit.. hvordan mine blodårer ser ut osv er en heelt annen sak ;)

men må jo slutte snart, når poden vokser til... uff...

Skrevet

Før jeg ble gravid, så likter jeg ikke oliven i det hele tatt. Men da jeg ble gravid, har det blitt en vane å knaske oliven om kvelden når jeg sitter og ser på tv eller leser.

Så jeg drive å knasker oliven ennå...4 år etter. Ikke hver eneste dag, men i blant når jeg har lyst på det. Knasker også sjolokade eller søtsaker, men ikke chips. Liker ikke chips.

Skrevet

Før gjorde jeg det nesten hver kveld. Jeg er nå inne i min 11. dag som Sunn og Sporty (kremt), så nå er det andre boller....med andre ord null boller.

Skrevet

Åhhh, så deiilig å høre, jeg er ikke alene altså. Må vel innrømme, også for meg selv, at det i perioder er hver kveld...måå liksom ha noe å kose meg med når barna er lagt.

HI

Skrevet

Har ofte lyst på noe godt om kvelden men har som oftest glemt å kjøpe noe.

Har aldri lyst på noe godt om dagen når jeg er på butikken så da blir det ikke til at jeg kjøper noe heller. Kvelden kommer er skapet fortsatt tomt for godis. Kanskje like greit:)

Skrevet

Hver eneste kveld:)

Veide ca. 10 kg for mye i fht bmi før graviditeten, men har tung og kraftig benbygning, så følte aldri at jeg var feit nok til å slutte;) Nå er jeg i 3. tri, og har lagt på meg gaaanske mye. Spiser ikke mer enn før, men like mye. Me får no sjå etter at jeg har født på vekta. Men det er sant som en over her sier, hva med blodårene på innsida... Vil IKKE overføre mine dårlige vaner på vesla! Men har ikke ork til å legge om kosten nå. Føler at jeg kan unne meg selv litt snop, siden jeg klarte å stumpe røyken og nesten ikke drikker kaffe:)))

Kom plutselig at jeg kjøpte doodles i sted, mmmm, ja da vet jeg hva jeg skal gjøre nå;) og vannmelon. Har fått dilla på vannmelon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...