Gå til innhold

Oisannn, har sagt ja til å passe

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen til min venninne når de skal i bryllup. Problemet er bare at jeg trodde det var en stund til.... Men det er nå til neste helg og han er da 4 og en halv uke..... litt tidlig kanskje? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tips til å passe en bitteliten en som man ikke kjenner så godt? Dytt dytt-

Skrevet

Ikke mye råd å gi annet enn å be henne pumpe og hamstre som en helt så du ikke mangler mat til ham... Vær sikker på at han tar flaske, ha klar litt malt om han skulle få vondt i magen, og gled deg til å kose med en søt liten baby hele kvelden:)

Skrevet

Gjør det samme som du gjorde med barna/barnet ditt.

Skrevet

HI her:

Er det stygt av meg å synes at det er litt tidlig?

Skrevet

Syns det var extremt tidlig jeg da.

Ville aldri spørt om noen kunne passe min 4 uker gamle baby..

Helt på tryne..

Skrevet

Er personlig enig i at det er litt tidlig ja.. Jeg var på en jobbfest i et par timer da lille var 3 uker, men da var jo hun med pappaen sin 10 min unna.

Å dra i et bryllup og la en venninne, som kanskje ikke ungen kjenner så godt enda (selv om du sikkert er i stand til å ta deg av ungen), passe den, ville ikke jeg gjort da. Men det er meg..

Spør mor om å få liste med tips, rutiner, "do's & dont's" etc, få klargjort hvordan mating, soverutiner etc foregår og evt andre ting du trenger å vite.

Skrevet

For noen er det tidlig,for andre ikke. Bare til å akseptere at folk er forskjellige :)

Skrevet

Sørg for at de VET at babyen klarer å drikke fra flaske før du skal passe han!

Skrevet

Ja, tips.

Prøv å få til at du skal passe under BRYLLUPET. Ikke til langt på kveld eller neste dag. 6 timer f.eks. går bra. Men det går faktisk ann å la være å drikke i eget bryllup og få tilbake sin 4 ukers baby etter en halv dag.

Skrevet

Hi, det virker som om du har skrevet dette innlegget for at alle skal syntes at dette er aaaaaaltfor tidlig. Folk er og gjør forskjellige ting, liker du det ikke kan du jo si nei. Virker ikke helt som du er klar for oppgaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...