Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Trodde jeg fikk mensen i formiddag, pustet lettet ut og satt inn en ob og allting. Men neida. Det var to dråper brunt blod/slim i forrmiddag og så kommer det ikke noe mer! Ob-en var helt hvit. Hva var dette da? En sånn festeblødning skulle vel evt. kommet tidligere? Jeg er 6 dager over tiden.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Vet ikke når en festeblødning kommer, men det går an å blø litt selvom man er gravid. Hva med å ta en test?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg trodde jeg var i ferd med å få mensen første gang jeg var gravid. På det tidspunktet. Men så kom det ikke noe mer likevel, og jeg var gravid...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Det var sikkert festeblødning. man vet jo ikke akkurat nøyaktig når man har eggløsning!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Brunt slim høres ut som gravid på meg. Hurra?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 .......tror du?!? Nei egentlig ikke kjempeglad. Pustet jo veldig lettet ut da jeg trodde det var mensen. Har ei datter på 14 mnd, synes det blir litt tett..? Hurra... bare jeg får vent meg til tanken. Ikke helt planlagt gitt. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå