Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg trente sist i gym timen på ungdomskolen. Og har to barn;)
"nøtteliten" Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 trener 3 ganger i uka. ca 1 1/2 time hver gang. To kvelder i uka og en av helgedagene. Har to barn jeg også men har ikke hatt store problemer med å finne tid til trening. ( vi bor veldig nært treningsenter da) De kveldenen jeg trener går jeg ti på sju og min mann legger barna. Barna er vant til dette og jeg tror det er fint for dem å se at trening er en del av hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Trener 1 time 5 dager i uken, har 5 barn.
Tigerpote Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg trener aldri. Er høygravid om 19 dager, så det er unnskyldningen min nå om dagen:0) Før var vel forklaringen at jeg er lat og ikke liker å trene. Har ingen barn utenom jenta mi i magen. Men jeg har bestemt meg for å trille lange turer når jenta vår blir født!:0)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 har to barn. Vi er to, men mannen jobber annenhver kveld,- (tre dager en uke, to dager neste uke) og tredje hver helg....Trener ca 1 t 5-7 ganger i uka. Når mannen er hjemme, joggetur. Når jeg er hjemme alene, trener jeg når ungen legger seg....Eller, jeg legger minsten klokka 19, starter trening da,- eldste kommer opp klokka 20 00,- og mens hun tar kveldsstellet gjør jeg unna kondisøkta på elipsemaskin. blir med og legger henne og tar en 10-15 min med styrke, dusjer og er ferdig til ca 2100....Lett som en plett..Alternativet hadde vært at jeg satt og så på TV mens jeg ventet på at minset går til ro..han ligger i senga fra 1900, men før klokka 2000 så er jeg ikke garantert at han sover, så jeg må være i nærheten..For om jeg går, han ikke sover og merker det,- så "tør han" aldri og sovne...SÅ jeg slår to fluer i en smekk.. Det er ikke vanskelig og finne tid til det, er snakk om prioritering..Men vil legge til at jeg for 5 år siden startet med å jobbe inn 2 økter i uka....Når det gikk uten vansker, økte jeg til tre økter,- osv osv..De siste 3 år har jeg trent i snitt 6 dager i uka. Man kan ikke begynne med 6 dager i uka. Da vil man sprekke.Og det er viktig å finne ting man liker, ta treninga som en "lek" og ikke tenke på vekt og cm, men sette seg mål som å øke magestyrke, øke styrke i lår, kondis etc... Er så mye enkler og måle fremgang, man tenker mer "riktig" når man trener, og vekt og cm synes ikke at forsvinner fra dag til dag, mens effekt på ytelsesevne merkes nesten fra økt til økt.... Lykke til
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 To timer hver dag. En før hun våkner og en etter hun har lagt seg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Vi har fire barn og vi trener to ganger i uken. Trener om kvelden etter at barna har lagt seg, og så bytter vi på. En gang i uken er jeg der kl 0630.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Trener 3-5 ganger i uka, og har to barn. De er med til senteret ca 2 ganger i uka, hjemme med pappaen når jeg spiller håndball. Pappaen trener ca like mye. Vi prioriterer trening foran det meste unntatt barna og hverandre.
Sabina og gjengen Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Jeg har to barn, har de ganske mye alene da min kjære starter firma og har vært over 4 mnd på veslandet i våres.. Pga jobb (han var mye hjemme i helgene. Jeg trener ikke, men trener likevel på en måte, har ikke lappen så blir en del beina og sykkel. Ellers skal jeg begynne å jobbe i bhg nå. Har en bitteliten "skjønnhetsring" på magen etter to svangerskap som jeg gjerne vil ha bort eller gjøre mer usynlig, men å gå på treningssenter trives jeg ikke med og er jeg for lat til .p Satser på at den forsvinner etterhvert..
Lillepusen-78 Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Trener 3 ganger i uken. Har ett barn. Håper å klare å øke til 4 økter i uken fra høsten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå