Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Den siste tiden har jeg fått stadig hyppigere kynnere. Vet ikke eksakt antall, men det er kanskje 20 pr. dag? Hvor ofte er det vanlig å ha dem? Er førstegangs og 25+4, og setter stor pris på svar... :-)
Minilille Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Er veldig variabelt. Med nr 1 fikk jeg ikke før slutten. Nå begynte de i uke 20. Ta det med ro, ikke løft tungt. Vet ikke hvor mange som kan kalles vanlige (jeg har mindre enn deg), men hvis de blir regelmessige og/eller vonde skal du ta kontakt med føden.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Takk for svar :-) Skal prøve å roe ned noen hakk og se om de avtar.
NurseShark Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Hei, Jeg er 21+45 og jeg trodde det var vanlig å ha kynnere jeg. Jeg har det veldig mye har hatt det siden uke 19 kanskje. Ikke vonde, men det strammer i magen ganske ofte, spesielt om jeg bøyer meg. Er det ikke bare livmoren som trener seg da?
Abracadabra Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 jeg leste et sted at hvis det ble mer enn fire kraftige kynnere i timen, eller de ble vonde, skulle man kontakte lege/jordmor. jeg har ikke så mange ila dagen, men om kvelden føler jeg at jeg har konstant...! men dette er nr to, så jeg har egentlig bare regnet med at alt skal være litt mer voldsomt denne gangen...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 16. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2009 Jeg trodde også det var vanlig og at livmora trente seg, men så mener jeg at jeg leste en plass at de ikke skal være så hyppige og ømme. De siste dagene har det vært mye! I dag har jeg slappet av masse, og da har det vært roligere, så er kanskje bare kroppens tegn på at man skal slappe av? Hvis det tar seg opp igjen skal jeg kontakte lege/jm. Tusen takk for svar, jenter :-)
ღMorgenSolღ Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Jeg har også kynnere, førstegangs og i uke 18 nå. Kjent det i snart to uker jeg! Noen ganger føler jeg at det er skikkelig ekkelt. Og det er vondt på høgre siden avogtil. Men skal til legen i uka så får spørre da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå