Gå til innhold

Argh, blir ikke enige om dåpen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, nå blir jeg gal snart. Vi har planlagt dåp, og trodde vi hadde tatt hensyn til alle. Nå viser det seg at noen fra den nærmeste familien til pappa'n ikke er hjemme den søndagen alikevel, de skal på tur sammen med noen andre fra familien hans. Å avbestille er visst ikke et alternativ for dem.

Vi har invitert gjester/familie fra min side som sjelden er her, og de har alt booket flybilletter hit den uken. Vanskelig å endre for dem pga av andre forhold også.

Så nå sitter vi her og vet ikke hva vi skal gjøre. Jeg vil gjennomføre dåp som planlagt, det vil selvsagt ikke pappa'n, han er redd hele familien han skal bli sure på oss. Det får vi bare tåle mener jeg. Hadde dåpen vært viktig nok for familien han hadde de avbestilt turen, det vet jeg de kan, men det vil de ikke.

Jeg vil heller ikke flytte dåpen siden det er vår dag.

Akkurat nå ser det ut til ikke å bli dåp i hele tatt, og det er jo en skikkelig dårlig løsning, men her er vi sta alle man. Noen som kan komme på en god løsning for oss?

Litt dårlig stemning i heimen om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte slik at det ikke alltid vil klaffe for alle og det er nå bare sånn det er.Jeg hadde hatt dåp uansett jeg.De har blitt invitert og har valget mellom å komme eller å la være.Passer det ikke så passer det ikke.

Skrevet

Nei, nå får de skjerpe seg de som vil på tur og ber dere utsette dåren, det får være grenser for hensynsløs opptreden. For all del, gjennomfør dåpen som planlagt, vis din mann disse svarene, jeg håper han vil forså hvor absurd det er at dere skal utsette hele dåpshandlingen og feiringen.

hilsen bestefar med lang erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...