Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 ARGH. Hvorfor skal ingenting gå min vei? Jeg prøver så hardt jeg kan. Jeg har en jobb, men av diverse grunner føler jeg at det er på tide å finne noe annet, en jobb jeg kanb ha litt lengre, og med bedre fremtidsutsikter. Jeg var veldig interresert i å klatre litt i bedrfiten. Har jobbet der i 3år, lite fravær, alltid punktlig, godt likt, gjør jobben min, kan jobben min osv.. Har søkt 3ganger internt i bedriften, men har ikke fått den.. Folk som har jobbet der mindre en meg har til og med fått jobbene.. :s Så jeg ville se meg etter andre jobber.. Sendte søknader på en god del jobber, jobber jeg har kompetanse til. Har kun hørt fra 3stk.. Og fikk ikke jobbene.. Jeg fatter ikke hva jeg gjør feil. Har søkt og søkt, ringt å hørt forskjellige steder, og har vært aktiv. Allikavel får jeg ikke jobbene. Huff.. Det sliter sånn siden jeg ikke trives så godt i jobben jeg har nå. Hver dag er en skikkelig prøvelse der, og jeg er dritt lei. Er ikke akkurat motiverende når man aldri er god nok. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men bare få det ut. Jeg er lei, og vil få det ut før jeg blir gal! Jeg misunner samboeren min så. Han var smart og tok lærlingtiden, etter 2år er han ferdig med skole og har en sikker jobb. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det, selv om jeg ikke visste hva jeg ville.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Du må jo bare fortsette med å sende søknader, så vil du få noe etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 kanskje lurt å gjøre litt utover jobben din? vise ekstra innsats og at du virkelig vil yte noe... de som gjør jobben sin, hverken mer eller mindre, klatrer ikke så ofte oppover...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Hva med å ta opp problemstillingen med nærmeste leder? Å bli oversett ved flere anledninger ødelegger forståelig nok arbeidslysten, så kanskje det er lurt å påpeke at du føler deg lite verdsatt i bedriften. Kanskje en oppklarende samtale med ledelsen kan gi deg gnisten igjen, og ikke minst ser sjefene at de har en engasjert medarbeider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå