mei&mi + marcus :) Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg gjorde et halvhjertet forsøk på Ferber metoden i kveld, men klarte det ikke. Klarer ikke å høre på at han hyler og skriker etter mammaen sin og så kommer jeg ikke. Han får jo panikk stakkar.. Så det vil jeg ikke gjøre! Vi har gode kveldsrutiner og han er mett og god men problemet er at han er avhengig av brystet for å sovne. Det funker litt dårlig nå når jeg må ha barnevakt om 11 dager. Og noen som har et godt tips for å få han til å like mme? Han er nettopp begynt å ta flaske med mm i, men jeg produserer ikke så veldig mye, så det blir vanskelig å pumpe og fryse ned.. Har prøvd å blande mme og mm men han nektet å drikke det. Han er forresten 8 mnd. Kanskje noen tips for å øke melkeproduksjonen også??
lille sprelle Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 vi har ikke prøvd noen "metoder", men ved 16 mnd begynte vi å sette oss lengre og lengre unna sengen. Ved 17 mnd kan vi nå gå ut av rommet - hun styrer en del, men sovner til slutt. barnevakten får bare bruke tid på nurket og om så er, legge seg sammen med ham til han sovner, eller trille ham i søvn eller hva nå enn det er som fungerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå