Gå til innhold

Bestemt oss for å lage unge nr to...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en prøveperiode, som ikke ga resultater. Ble gravid på første forsøk sist, så er jo utålmodig allerede jeg. Selv om jeg vet at det bare er tullete...

Men er sånn jeg, at når jeg først har bestemt meg skulle det helst skjedd i går... Noen tips til hvordan få det til å klaffe???

Og ja, jeg vet at det må litt sex inn i bildet for å få det til ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kjent med egen syklus, regnet dager mellom hver mens. Ettersom eggløsning er 14 dager før mens, visste jeg etterhvert sånn ca når jeg hadde eggløsning. Så er det jo bare å stå på! ;-) Ble gravid på første forsøk begge gangene jeg!

Skrevet

Kan jo evt teste etter EL,hvis du ikke har stabil syklus.

Heldige dere har vært da.Vi brukte 2,5 år på første.

Fikk tilbake mens i desember og er ikke gravid enda...

Men det kommer vel:-)

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg fikk råd av en gynekolog å ha samleie annenhver dag fra dag 11 til dag 18 i syklusen, forutsatt at du har sånn cirka 28 dagers syklus. :)

Skrevet

Er det for ofte å ha sex hver dag i prøve perioden? Blir kvaliteten dårligere av den grunn??

Skrevet

Blir ikke det litt vel overkill?

Vet mange gjør det,men tviler på at det er sunt for forholdet...

Ikke spesielt romantisk hvertfall.

Han får nok ikke dårligere kvalitet,men det rekker ikke å samles eg opp like mye som hvis man venter noen dager.

Skrevet

Skulle ønske vi også skulle begynne å prøve på nr.2..men må nok vente i ca 2 år før vi kan begynne å prøve :/ Får mitt første tantebarn i desember da, så håper det dekker noe av babybehovet mitt, hehe:)

Lykke til med prøvingen, håper det klaffer med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...