Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hva gjør de der? heh,, pysete når det kommer til leger, og dette høres veeeldog skummelt ut!:/
Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Ja, har det. Snakket mye om sykehistorie og slikt + undersøkelser i forhold til reflekser o.l. ikke noe å bkymre deg over. Ble henvist til EEG og CT av hodet, men ingenting å finne der..
mamman til to gutter Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg syns ikke det var skummelt i det hele tatt, bare ganske teit egentlig. Jeg syns ikke han gjorde noe annet enn det fastlegen allerede hadde gjort. Vi snakket litt om sykehistorie og så sjekket han reflekser ol, noe fastlegen også hadde gjort på akkurat samme måte som han gjorde. MR hadde jeg allerede tatt, for det hadde fastlegen henvist meg til. Alt i alt syns jeg det var en bortkastet henvisning, men jeg fikk hvertfall noen medisiner som hjalp meg når jeg fikk anfall. Og for å legge til hva som fjernet migrenen min, så har jeg ikke hatt anfall i det hele tatt etter jeg sluttet på p-piller. Jeg har brukt p-ring, hormonspiral og vært gravid etterpå og ikke merket noe. Vet det ikke er alt som skal til for alle, men må bare si det, for det hjalp så mye for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå