mimmitiltre Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Hei, er i uke 10 nå og planlegger en tidlig UL, men lurer på hvor det er best (hyggeligst, fin behandling, god tid osv) å dra og få en UL. Tenkte jeg skulle spørre dere herinne da dere jo har kommet litt lengre enn oss inne på 1 trimester og kanskje har flere erfaringer vedr ul å dele.. Med førstemann dro vi til Majorstueklinikken og jeg var ikke så veldig fornøyd der egentlig-fikk en mannlig lege som var russisk eller lign og snakket dårlig norsk..men dro likevel tilbake for 3d bilder i uke 28, mn endte opp med samme legen og han hadde ikke blitt noe hyggeligere i mellomtiden.. det er jo viktig at opplevelsen blir hyggelig, da man gjerne gleder seg og det er masse følelser involvert, så lurte på om det er noen herinne som har lyst til å dele sine erfaringer, eller har tips til andre steder i Oslo/Bærum som er bra? Tusen takk for alle svar:)
barney Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Jeg var selv på Volvat på tidlig UL (12 uker), de er jo veldig hyggelige der, men ultralyd bildet var veldig dårlig. Har fått anbefalt Aleris (ligger i Frederik Stangs gate på Frogner) på det varmeste av mange som har vært der. Ultralydappartene de bruker der skal vist være mye bedre enn på Volvat, slik at du ser mye klarere. Pluss at de som jobber der er veldig trivelige. Men jeg har jo ikke vært der selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå