Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Nå er det visst min tur, dte blir bryllup neste år! Jeg liker ikke klassiske, fotside kjoler med slep. Ikke perle/strassbroderier som dekker heeeele overdelen. Jeg er størrelse 44 og innbiller meg ikke at jeg går ned noe særlig til bryllupet. Greit med pupper og forsåvidt er det en timeglassfasong der et sted ;-) Stygge overarmer. Kraftige lår og rumpe, så ikke noe ettersittende der nede. Den kan gjerne være hvit, men da helst naturhvit, ikke kritthvit. Men er åpen for andre farger også, jeg er oliven i huden og mørk i håret og kler de fleste farger. Gjerne en litt spesiell kjole, gammeldagse i alt fra empire 1800-talls og helt frem til 70-talls. Er så åpen for så mye at jeg ikke aner hvordan jeg skal orientere meg..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 har du kikket på sidene til jkdress.com ? du må ikke ha så negativt syn på deg selv;)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Du finner garantert en nydelig kjole til deg her: http://www.unitybride.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå