Klar for nr2 **med spire** Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg har en aktiv krabat på 17 mnd. Ligger fortsatt i sprinkelseng. Men han nekter å legge seg å sove i den. skriker med engang jeg legger han oppi der. men han legger seg å sover selv i ei vanlig seng. flytter han bare når han har sovnet. men våkner utpå natta å skriker. han sovnet av seg selv i senga før sommeren. men så plutselig ville han ikke mer. Han sovner også selv i vogna på dagtid. Han klatrer ikke over. Når gikk dere over til vanlig seng? kanskje på tide å prøve det. Men synes det er litt skummelt også. når han ligger i sprinkelsenga vet jeg hvor han er. Men ikke om han ligger i vanlig seng. men han klarer ikke å åpne døra enda da. Så han kommer seg jo ikkje så langt da
Ksenia & Anjem Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 har oxo en aktiv krabat på 18 mnd, men han må pent ligge i sprinkelsengen sin ja. hadde ikke turt at han skulle ligge i juniorseng allerede nå. Storebror var 2år da han fikk juniorseng og det var tidlig nok.
Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Til Mira skiftet vi seng da hun ble 3 ca... hun klatret ut av senga så mye at vi likesågodt kjøpte junior seng til henne så hun ikke skulle slå seg når hun drev og klatret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå