Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Synes jeg er ordet "harry" i annenhver diskusjon her inne for tiden. Er det "in" å bruke det nå eller? Brukes det fordi dere skal late som om dere har så mye peiling på mote og design..?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Det er harry å bruke ordet harry..så ser man det ser man det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 White trash er det nye harry. Harry er ut.
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 jamen det er jo derfor man er Harry, fordi man ikke bruker benevningen White Trash, men når jeg tenker meg om er det forferdelig Harry å si White Trash også.. Som jeg sier, Vi er alle Harry og jeg er toppen på den kransekaka.... Og stolt av det til og med ;o))
Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 syns jo det blir litt absurd å kalle noen for søppel da :S harry er et kosenavn for de som er trygge på seg selv å ikke trenger å følge strømmen hvert bidige år som trendene forandrer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå