Gå til innhold

Vitaminer og tilskudd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm... forrige gang jeg gikk gravid fikk jeg kjøpt en sånn boks.. med poser som inneholdt de vitminene og mineralene en gravid trengte... veldig kjekt så fikk jeg i meg det jeg skulle....

men nå finner jeg ikke den i noen butikker jeg har vært i!!!

ugh!!!

Finnes det noen slike fremdeles... eller må jeg gå å kjøpe alt hver for seg og finne ut selv hva jeg trenger?

Har sett en boks som er for første trimester... men er jo i andre trimester nå da!

Regner med at det er noe annet som trengs da... siden den spesisfiserer at den er for prøvere og 1 trimester... er vel folsyre og div da...

åhh... var så enkelt med den boksen sist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Er i uke 23+4 og har inntil nylig tatt "Lifeline Gravid", et kosttilskudd som jeg kjøpte på apoteket (Vitus Apotek, tror jeg.. ) Denne kan i følge forpakningen taes før og under graviditet og inneholder 30 porsjonspakninger/dagsdoser med alt du trenger. Koster 198,- for en mnd forbruk.. Nå går jeg kun på omega-3, da blodverdiene mine (jernlager o.l) var veldig bra. Så jordmor anbefalte meg å kun ta tilskudd av omega-3, men at jeg selvfølgelig måtte spise variert kost i tillegg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...