Gå til innhold

Oppussing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 34 og vi har nettop kjøpt åss nytt hus, driver derfor å pusser opp endel. Det er blitt brukt oljemaling fordi det står at oljemaling har kortere herdingstid enn vannbasert maling. Lurer derfor på om noen av dere vet hvor lenge før banet skal komme hjem det burde vært malet?

Begynner å få litt noja, å er redd for at vi må oppholde åss i ett annet hus når barnet skal komme hjem, men tanke på helsefare for barnet å være i ett relativt nymalet hus.

Har termin 30 sept. Vi oppholder åss i et annet hus under oppussingen, slik at jeg som gravid slipper å sove i malingslukta.

Hilsen nærvøs frøken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nytt hus:) Akkurat det med babyen er jeg usikker på, men du som gravid bør ikke male med oljemaling. Vi holder på med listemaling nå, og vi bruker green room maling fordi den er fri for farlige avgasser...

Skrevet

Har malet noe selv, men har alle vinduer å dører oppe. Slik at det blir shikkelig gjennomtrekk. Har heller ikke oppholdt meg over lenger tid i malingslukta.

Begynner å bli stressa for å få ferdig huset slik at vi kan flytte inn før den lille kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...