Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #26 Skrevet 13. august 2009 Hei trådstarter: Den hadde ikke passet meg i det heletatt,men kjolen var aldeles nydelig og du kommer helt sikkert til å bli strålende vakker. Vil bare si at...vær for all del veldig forsiktig å få løftet opp kjolen litt om du særlig går over gress.....for får du grønske på kjolen...kan det bli kjempevanskelig å få vekk...det sitter ganske så godt..bare sånn at du vet det..det gjelder forøvrig alle brudekjoler.Bare et godt råd,har veldig erfaring med det..da jeg jobber innenfor bransjen. Ellers syns jeg absolutt ikke man er harry i hvit brudekjole overhode når man er over 30..det hadde jeg også for 3 år siden og da var jeg 32.Gikk veldig fint det...:-) Lykke til,du blir aldeles strålende på din store dag.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #27 Skrevet 13. august 2009 skal løfte kjolen når jeg går i gresset :)jeg skal gå barbeint er planen så da må jeg løfte siden jeg ikke er så høy
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #28 Skrevet 13. august 2009 men selvsagt blir nok kjolen svart,men det er jo bra vil ha en kjole å se på som jeg kan se at jeg har hatt det gøy med.jeg skal ha det beste dagen og kvelden i mitt liv og det vil jeg gjerne skal sette sine merker slik at vi kan se tilbake på det og tenke guri så gøy det var.. samboer trodde jeg var gal når jeg ville ta bilder i vannet med brudekjole å alt:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #30 Skrevet 13. august 2009 Jeg syns det er helt greit med hvite kjoler, men denne her er too much. Altfor lang slep, og "ermene" ser ut som de detter av.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #31 Skrevet 13. august 2009 Veldig fin Ikke helt ulik min brudekjole, og jeg var 34
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #33 Skrevet 14. august 2009 Kjolen er ikke min stil, men det er ditt bryllup og din dag, så velg den kjolen du ønsker deg. Og om noen på et forum mener det er harry med hvite brudekjoler når de er over 30, så verst for dem!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #34 Skrevet 14. august 2009 Ja jeg vet men måtte bare høre etter den store diskusjonen som var for en tid tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå