Gjest eelis+guttespire Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Er i uke 30+2, og har fått strekkmerker på rumpa. Ingen på magen. Strekkmerkene på rumpa kom for 9 eller 10 uker siden (herregud, så lenge! Tida flyr!), men de har ikke blitt større eller flere siden de kom. Så jeg lurer på om noen av dere har fått strekkmerker bare på rumpa gjennom svangerskapet, og ikke på magen? Jeg håper med hele meg at jeg slipper strekkmerker på magen, hehehe. Rumpa er det ikke så farlig med, for der har jeg så mange fra før, men jeg vil ikke klusse til den fine magen min, haha ;-)
pauline og knerten Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 *rekke opp hånda* er 40+4 og har fått strekkmerker på venstre rompeball (+ et par små på høyre pupp), men magen er helt strekkmerkefri! pussige greier, skulle jo tro huden på magen fikk seg en del større belastning enn den på rompa! hehe.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Sist jeg gikk gravid fikk jeg nesten ikke strekkmerker på maven.. Men, fikk mange på baksiden av knærne (så ikke særlig teit ut i begynnelsen:/), på siden av lårene på siden og noen på brystene... Ikke et eneste strekkmerke på rumpa! Noe jeg egentlig godt kunne tenke meg denne gangen, merker jeg.. hehe..
Gjest eelis+guttespire Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Åh, så bra, dere to! :-)) Jeg trodde også at magen kom til å ha fått massevis av strekkmerker nå, for den har blitt så stor at jeg lurer på hvordan jeg skal klare 10 uker til uten å sprekke. Men helt myk, fin hud uten strekkmerker så langt. Jeg satser på at det holder seg sånn, eventuelt at jeg bare får noen få strekkmerker. Ble letta over å høre deres erfaringer i hvert fall!
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Ikke for å ta fra deg motet, men jeg fikk tidlig strekkmerker på rumpa.. Jeg var vel kommet til uke 32-33 da de kom på fremsiden av lårene, i lysken og på magen.. De er til gjengjeld ikke særlig grove, er ganske lyse så de går nok fort bort igjen.. Men du trenger jo ikke å få flere fordet! Det er jo noen som slipper unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå