Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Tror typen har mistet intressen for meg, hører nesten ikke fra ham lengre pga jobben hans.. Vi har avstandsforhold og jeg holder bare ikke ut :-( En dag får jeg kjempesøte meldinger og alt er bra, en annen dag hører jeg ikke noe fra ham og jeg blir bare utslitt av å ha det sånn.. Liker ham veldig godt også og angrer på at jeg begynnte å like ham nå
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 har dere noe mulighet for å flytte nermere hverandre eller bo sammen i framtiden? naturlig at avstandsforhold sliter¨på forholdet for begge. han føler det kanskje slik han også. men jeg synes du bør ta det opp med han
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram med dette med ham, han snakker stadig om å flytte hit, sendte jo mld igår og sa han savnet meg, vet ikke om han mister intressen eller er rett og slett stressset:-( Vil ikke virke masete på ham heller.. huff..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 har dere vært sammen lenge? og hvor ofte møtes dere da? hvis det ikke er lenge til dere møtes, så kan dere finne på noe koslig sammen. lei en hytte eller lignende og se om det forstsatt er noe å satse på??
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Han lovet å komme hit denne helgen , men han har ikke nevnt noe og bare sagt at han var nødt å reise med jobben og har en eksamen på mandag. Så ble litt lei meg, men vil ikke vise det og prøver å unngå å virke masete.. Håper bare på at han tar det opp
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Vært sammen 4 måneder, sees egentlig 1-2 ganger måneden.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Det var lite, og veldig få ganger i et veldig ferskt forhold. Hvis det ikke er sterkt nå, kommer det aldri til å bli det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Ok, da burde vel jeg gjøre det "slutt" nå.. Får bare gjøre det..:-(
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Du må ikke la "oss" bestemme om du skal gjøre det slutt eller ikke. Vi sier det vi tror og mener, men vi kjenner verken deg eller han må du huske. Snakk med han. Si du lurer på hvor dette forholdet fører hen. Legg alle kortene og følelsene på bordet. Hadde jo vårt dumt å kaste "den rette" på dør bare fordi du er usikker på følelsene og hensiktene hånd. I allefall om du ikke har snakket med han om det først... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå