Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Enten får jeg vondt i bekkenet eller så føles det trangt og inneklemt.. Hvordan sitter dere jenter? Er desperat etter å finne en behagelig stilling, hehe :-P
MillyMy Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Sliter å med å sitte ! Føler mæ kvælt av å til. Press på magen eller så får æ ondt i bekknet eller ryggen. Har ingen gode stillinger, men hjelper å være oppe å gå innimellom eller plasere en go pute bak ryggen.
trøndermamman87 Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg får ikke så vondt i ryggen, men har skikkelig problem med å få puste når jeg sitter. Derfor ligger jeg på siden så mye jeg kan, da får jeg åpnet opp luftveiene Men en god pute i korsryggen er også bra Skal ikke vere lett dette her
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Føler meg som en stranda hval for tiden, klarer verken å sitte eller ligge lenge i gangen. Men bare noen uker igjen no så...=)
Gjest Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 stranda hval *kniiis* Akkurat som jeg skulle sagt det selv! Jeg ender ofte med å sitte-ligge eller noe sånn. sitter jeg rett opp, så siger jeg ned sakte men sikkert. Noen som sa tyngdekraft ? ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå