partyoffive Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Den vi hadde har utgått på dato. Vi hadde 12 mnd. gratis. Ikke sikker på om vi vil ha samme en gang til eller prove en ny, evt. bedre. Hva har dere og hvor mye betaler dere? Må ha noe som er enkelt og laste ned/installere.
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Vi har Avast på alle våre pc'er, det er gratis program, og er det beste nå. (ifølge sambo som er datanerd)
partyoffive Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Mamma til en, Fortell, fortell! hvor finner jeg det? Hvordan laster jeg det ned? Er det enkelt? Må jeg fjerne andre programmer f¢rst? Jeg er det man kan kalle det motsatte av en datanerd som du kanskje skj¢nner, he-he
Musemor med tre søte små Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Før du installerer et nytt anti-virus program _MÅ_ du fjerne det gamle. Dersom du har to gående på maskinen din vil det krasje med fare for å gå i "blue screen" (windows). Dette fordi de fleste anti-virus programmene bruker samme protokoll, og dersom to programmer bruker samme protokoll samtidig takler ikke systemet det. Er også utrolig fornøyd med avast. Du finner det på www.avast.com
partyoffive Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Tusen takk! Tror det het AEG elle noe slikt det vi hadde. Det var en 12 mnd. 'free trial'. Det har utgått på dato. Må det allikevel slettes fra hard disk?
Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Har AVG. Fik det anbefalt aven datafreak på jobben. Det er gratisversjonen avgfree.
Musemor med tre søte små Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Kjenner ikke til AEG dessverre, men er det et rent anti-virus program ville jeg ha gjort det. Dersom du gjør det bør du først laste ned avast, ta maskinen av nett, avinstallere det gamle, installere avast restarte (det vil ta tid siden den da tar en full antivirus-test) og sette den på nett igjen.
cherry coke Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Har Norton, men maskina mi gaår supertreigt pga det. Har vært mest fornøyd med avast.
partyoffive Skrevet 13. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2009 Det var det jeg hadde, AVG. men nå når den har utgått på dato får jeg tilbud om updates som koster en del. ikke gratis.... Pr¢ver AVAST tror jeg. Takk!
Gjest Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Vi har også Avg free(gratis),er veldig fornøyde.
lille sprelle Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 avast er gratis og funker bra. (en "nerd" som installerte det for meg en gang)
Gjest Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 hadde Avast på den gamle pcen som tok kvelden i vår. da vi kjøpte ny pc fikk vi med Norton , og var ganske skeptisk tildet, hadde hatt det tidligere og da ble pcen utrolig treg..Brukte liksom all energien sin på å passe på hele tiden. Men nye Norton er noe helt annet. Finnes ikke treghet- og jeg føler meg trygg og det er jo det viktigste
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Hvilken av dem på avast.com skal man installere? Vi innstalerte for par mnd siden, men nå har det gått ut og jeg får tilbud om å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå