heisim Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Uæææ... det var en del blod på papiret da jeg tissa i stad.. Har ikke hatt sex eller gjort noe som skal tilsi en blødning. Ikke har jeg vondt heller. Snakka med dem på føden, og fikk beskjed om å vente og se an.. Mest sannsynlig ville det stoppe av seg selv sa hun.. Men hun presiserte samtidig at man helst ikke skal blø... Så da sitter jeg her da... En smule bekymret. Hadde vært bedre å komme inn for en sjekk synes jeg, men vil jo ikke mase heller... Noen som har opplevd noe liknende??
olebrum30_05&09&13 Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 jeg fikk blødning i uke 33+2, etter samleie vel og merke, men da mente de på føden at det kunne være slimproppen som gikk.. de sa det skulle stanse av seg selv etter ett par timer å bli til brunt utflod, men morgningen etterpå var det fortsatt blod på papiret, så ringte føden igjen og hun sa jeg måtte bare komme inn for å sjekke å berolige meg selv, men var nok ingenting, samme dag sluttet det å blø og det ble brunt mot kveldingen, men er kjempegla jeg reiste til føden for ul og sjekk av åpning/modning osv.. man skal ikke bekymre seg for slikt.. bra var det også at vi fikk komme inn på ul, fant ut at barnet lå i sete, så måtte bestille ny time etter uke 36 slik at de kunne planlegge hvordan alt skal gjøres om han enda ligger i sete da.. så ville ringt føden å bare spurt om de kunne sjekket.. ikke bra å være bekymret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå