Gå til innhold

Parkdress til ettåring? Hvilke merker er bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og må jeg kjøpe en til høsten og så en til vinteren.....?

Skrevet

Troll syns jeg er lkempebra! Har den til begge jentene mine og yngste arvet den eldste. De er altså brukt i 2 sessonger(vår, vinter og høst) og nå skal lillemann bruke de;)

Den er med avtagbart for- en hel ulldress så den kan brukes hele sessongen. Har du den behøver du ikke å kjøpe en nå og en til vinteren.

Vi er mye på fjellet og jentene har vært gode og varme med troll-dressen uansett temp.

Den koster ca 1400,- men jeg syns den er verdt pengene pga god kvalitet.

Jeg har prøvd andre dresser også bla helly hansen(som jeg syns er stiv for de minste og ikke mye regntett), skogstad(som jeg syns var et håpløst tungvindt innerfor på med masse knapper) og reima (som jenta mi fikk hull i knærne på etter en halv vinter...)

Troll er slitesterk, tåler godt vann, deilig ulldress, lett å bevege seg i for de minste og du får gode votter og luer med ull innerst og vindtett ytterst til.

Mine erfaringer hvertfall;)

Skrevet

Hvor selger de Troll-dresser? Den hørtes jo veldig bra ut :)

Skrevet

Jeg har reflex sine;)

Både vår og vinter dress i tillegg til regntøy. Er veldig fornøyd for dressene er myke, gode og det er lett for så pass små barn og bevege seg i;)

Ellers så har vel også billig kjedene en del. Men syns at de billige dressene er veldig stive og kan derfor være veldig ubehagelig for en 1 åring og bevege seg i.

Skrevet

Hmmm Troll-dressene har de vel på de fleste barneutstyrsforetninger?

Bor i Porsgrunn og det er jo ikke akkurat Norges navle;)

Hvis ikke vet jeg det finns en del nettbutikker som selger det også. Søk på trolldress så popper det opp:)

Skrevet

mener de har troll på barn&utstyr i porsgrunn sentrum...

Skrevet

Ja, de har Troll på barn og utstyr i Porsgrunn. Jeg har kjøpt en Reima vinterdress, og kjøpte en Reflex parkdress til å ha nå i høst og til våren igjen. Har ikke prøvd de enda, så har jo ikke noen erfaring med hvordan de er. Vurderte Sjogstad også, men syns de er veldig stive og blir nok vanskelig å bevege seg i.Min gutt på 14 mnd har ikke begynt å gå enda heller, så da blir det nok stabbing i høst :-)

Skrevet

He-he;) JEG vet at de har troll på barn og utstyr i Porsgrunn-jeg har kjøpt der, men HI er sikkert ikke fra Porsgrunn;)

Prøvde bare å si hvor JEG hadde kjøpt det jeg...Men moro å se det er fler fra Grendland her inne;)

Skrevet

Hmm, hva er forskjell på parkdress og vinterdress? Kan man ikke ha vinterdressen på høst og vår om man bare tar ut innerforet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...