Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg gjør snart meg selv og samboer gal,pga min sjalusi. Noen som har noen gode tips om hva jeg kan gjøre for å ikke være så sjalu? Det plager meg at han får sms fra "nye" venninner som han har truffet på fest.At de legger ham til på facebook og utveksler tlf til hverandre. Og når jeg går ut på byen så møter jeg de på uteplasser sammen. Er tidligere erfaringer som gjør meg sjalu,men jeg vil være likegyldig til sånt. Er dere sjalu?hva gjør dere når dere føler at andre er en trussel for dere?Eller er samboeren deres en engel som aldri skjuler noe for dere?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Visst det der defineres som ekstremt sjalu, da har du misforstått, og det så til de grader også
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Nei orker ikke skrive om alt i forholdet vårt,det der var bare småsaker av som skjer i forholdet;)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Jeg vil si du har all grunn til å være sjalu! Hadde min mann fått seg venninner stadig vekk, dratt på byen sammen dem (og ikke meg) hadde jeg vært gasnke sikker på at han var utro. Min samboer skjuler ingenting for meg, nei. Og det synes jeg ikke man skal i et forhold. jeg skjuler heller ingenting for han.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Du virker en smule naiv, dum og kort hi. Dessverre!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Jeg synes nok også at du er litt korttenkt her, (for å ikke kalle deg dum, det var jo ikke hyggelig)... Å være sjalu uten grunn er nå ennå en ting, men tingene du lister opp her ville 99% av oss bli sjalu for. Er man i et forhold så driver man ikke å møter jenter på fest, drar på byen med dem, og prater med dem på facebook og sms. Da holder man seg sammen med den man er sammen med, drar sammen på fester og sammen på byen. Presenterer hverandre for felles venner og koser seg sammen. En gang imellom er det selvfølgelig greit med "gutte-" eller "jentekveld" uten partneren til stede, men da er det heller ikke andre av det motsatte kjønn tilstede.... Jeg synes du har all grunn til å være sjalu, og at du og samboeren din bør ta en alvorlig prat om hva som forventes av dere for at forholdet skal fungere.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Det høres ut som om du har funnet en mann som tror et forhold inkluderer alle slags damer han møter på sin vei, i tillegg til henne han skal liksom dele livet med. Og det er jo ikke sånn det skal være. Han har et problem, ikke du.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2009 #9 Skrevet 13. august 2009 Vet godt jeg er naiv og korttenkt,vil bare at alt skal fungere.Vi har 3 barn sammen.. Jeg tviler ikke et sekund på at det er noe i gjære,telefonen er med overalt!Facebooken logger han seg ut av og synes plutselig det er super gøy å dra alene på fest,for å ikke snakke om de gangene han bare drar uten å fortelle meg at han drar ut på byen.. Men det er jeg som er sjalu,og meg det er noe galt med.For han har ikke gjort noe sier han og samvittigheten er på det rene. Han liker nok tryggheten med å ha meg,samtidig som det er fint å bli sett av andre jenter.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Synes dette ikke er normasl oppførsel i det hele tatt, av mannen din vel og merke. Lett å dra skylden over på deg så du tror det er du som er sykelig sjalu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå