Smarties 06.08.09 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Får håpe jeg slipper det og kansje får i løpet av helgen ) Vært på overtidskontroll idag og sjekket at alt var bra med babyen.. Alt var som det skulle ) Fikk akupunktur og ble kjent litt på ) Spennende å se hva som skjer vidre nå, har vondt for å gå nå da, men blir vel bedre )
Countess Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Spennende Jeg gikk 9 dager over terminen, så jeg dro på sykehuset og fikk akupunktur. Da hadde jg gått med 2 cm åpning i en uke, og med ingen antydning til at noe ville skje. Dagen etter jeg fikk akupunktur startet fødselen, og da tok det 8 timer så var vesla ute Prøv med "en kjapp en" i tillegg. Sæden skal også være med å hjelpe på å få igang fødsel.. Jeg tror nok ikke du vil bli satt igang. Det sies at fødselen ofte starter innen et døgn etter akupunktur så Fortell om det skjer noe da Masse lykke til!!
Smarties 06.08.09 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2009 Hadde 2 cm åpning jeg oxo.. Legen mente jeg ville få i løpet av helgen.. Ja veldig spennende )
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 ojoj!!! lykke til,håper det skjer noe før mandagen da:-)
Smarties 06.08.09 Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Jo takk, håper det jeg oxo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå