LilleBanan blir storebror Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Lyst til å prøve denne, noen med erfaringer? Er så mye blest rundt Reima at det byr meg nesten litt imot å kjøpe... Må da være noen annet som duger også...
Koseklompen Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Har kjøpt Ticket til koseklompen iallefall. Den kjennes god og varm og herlig ut...
flypapir Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg har til jenta mi på 3,5. Er veldig fornøyd.. Vi har også reima tec, men jenta sier at hun vil ha på seg den varme dressen (ticket sin).. Kommer nok til å velge den senere også.
LilleBanan blir storebror Skrevet 13. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2009 Ah ok Takker for svar... Blir vel så vi prøver en
partyoffive Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Yep, hadde ticket dresser til jentene i fjor vinter, de passer også i år. Helt supre dresser. Veldig for¢yd! Veldig slitesterke, varme, tette mot vind og sn¢, pluss at de er extra bevegelige. ser litt sirompa ut, men de er kule og lette og bevege seg i.
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Synes det er fryktelig å høre at du kvier deg for å kjøpe Reima pga blesten den får. Reima er en kjempegod dress. Om det virkelig skal være nødvendig med en slik pris på varen er på en måte en annen debatt. Men du får en super dress det skal du være viss på. Jeg brukte en del Refleks klær på mellomste når hun var liten, og synes den er helt ok, Men jeg synes Reiman er bedre, og vil du ha det skal du ikke la deg skremme av de som av en eller annen grunn ikke takler at noen kjøper Reima.
Cat.68 Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 hadde en vognpose i ticket som var suuuupergod. Så det merket er sikkert kjempebra det også.
2nj♥ Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Ja, veldig godt fornøyd med Ticket-dressen. Fikk den anbefalt av ei venninne som jobber i friluftsbarnehagen. I år skal jeg prøve Reimatac da, fordi det er så mange som skryter av den
Gruffalo:-) Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Jeg har Ticket dresser til mine barn. Veldig fornøyd med de. De er romslige og sitter godt, vanntette og svært slitesterke. Absolutt å anbefale:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå