Gå til innhold

Skal dere kjøpe pappagave ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Eller syns dere det holder med babyen? :D

Jeg har litt lyst å gi han noe som et minne om fødselen og babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe pappagave..gleder meg ihjel til det.

Har fått bestilt ett slik dogtag lignende smykke hvor datoen til jenta vår skal inngraveres.Tenkte også å få datoen inn når vi gifter oss

Ellers har han fått smågaver igjennom hele svangerskapet,som bøker og artige små tksjorter til babyen

Skrevet

Nei. Hun får baby, det får da jammen holde. Jeg er ganske sikker på at hun kommer til å huske den uten noe ekstraminne også. =D

Skrevet

kan jeg spørre om noe dumt??? ;) hvorfor skal pappa få gave?

Han har da ikke gått gjennom det samme som vi mammaene må igjennom? - og jeg mener heller ikke at det er kjempe nødvendig med mamma-gave, men at det er mer riktig siden jenta faktisk skal igjennom noe veldig krevende og fysisk og psykisk slitsomt!

men ... det er bare min mening altså... mener ikke å tråkke noen på tærne. :)

Skrevet

Sier det heller ikke for å tråkke noen på tærne, hadde faktisk denne "diskusjonen" med en venninne av meg for en tid tilbake. Jeg er også heeelt av den mening "hvorfor skal pappaen få noe?"

Altså, det kommer nok heeelt an på forholdet man har til pappaen og seg imellom. Jeg synes så klart det er koselig om man har det i seg til å gi pappa en fin ting fra baby, det er jo stas å bli pappa :)

men da føler jeg at det virkelig er enda mer riktig at vi som har gått i 9 mnd som en hval, og enda bedre: FØDER barnet, skal få en oppmerksomhet ! Hehe det er i allefall min mening. Synes ikke det er noe galt i å gi far en pappagave, det er jo en gratulasjon som sier DU HAR BLITT PAPPA :D

meeeeeen jeg må nok innrømme at jeg føler VI fortjener denne gaven ENDA mer og kanskje litt til hihi !

Samboeren min våget seg ut på dypt vann og sa til meg da vi pratet om dette:

"men ærlig talt, vi har da holdt ut med dere i 9 mnd, man fortjener en premie alene pga det."

Dette sa han SELVSAGT for å provosere noe han klart haha, han lo godt da han sa det. Tror nok jeg får en mammagave ja, men kan ikke si at jeg har tenkt å gi pappa noe der jeg ligger, svett som en hval, nettopp presset ut en unge. Nei da er det jammen jeg som skal ha en gave, HVIS noen :P

Skrevet

Han har ikke fått noe da han ble pappa til to første. Men denne gangen har jeg meldt han (og meg selv) inn i en suporterklubb for det engelske favorittlaget hans, uten at han vet det. Tenkte å gi han et kort der jeg forteller det og invitere han på fotballtur til England. Det tror jeg blir godt mottatt.... Vise at jeg setter pris på han, og at jeg kan være med han på noe som han synes er veldig gøy!

Skrevet

Her får samboeren tur til london med far, morfar og onkel. dette er også kort tid etter fødselen...føder jeg 14 dager på overtid i forhold til UL sykehuset reiser han reiser han 10 dager etter fødsel :(

Skrevet

What ? Hvorfor er det lagt opp en tur så nærme fødsel, altså tiden før og etter er jo priceless, ingen reiser bort da eller ?? Skjønner du er oppgitt !!!! Hadde jeg aldri syntes var ok huff.

Skrevet

Jeg tror nok det er veldig individuelt, og veldig forskjellig fra forhold til forhold ja (naturlig nok).

Jeg skal ihvertfall gi han en gave =) En fiiin gave. Og jeg gleder meg ihjel til det selv!! Hehe. Men nå elsker jeg å gi gaver generelt også da.. Hehe

Skrevet

Jeg og elsker å gi gave pluss at jeg ønsker å gjøre noe fint for han.Jeg vet han planlegger noe stort til meg med tanke på at jeg har bursdag 2 uker etter temin så da vil jeg overraske han

Skrevet

det har noe med at det er eneste helgen som de to fotball lagene de skal se på er i samme by. dette er oxo blitt begynt planlagt ved juletider da vi ikke viste vi ventet en liten en...

så da får jeg bare ta det som det kommer å være alene den helgen...

Skrevet

Her har pappa fått gaven sin på forskudd, flatskjerm til pc'en:-) Noe han virkelig ønsket seg. Synes absolutt han fortjente det, for han går gjennom et lite helvete selv under graviditeten. Humørsvingninger med stor H, alltid han som tar seg av de to andre barna og tatt over mange av mine gjøremål hjemme bare fordi jeg ikke orker. Masasje hver gang jeg ber ham....og masse masse mer. Hadde rett og slett ikke klart meg uten ham, så den pappagaven FORTJENTE han!

Skrevet

ja, det hørtes ut som han fortjener en gave ja. man skal selvfølgelig vise at man setter umåtelig pris på sånt. :)

Men jeg som førstegangs føler ikke jeg har fått like mye forståelse og deltagelse fra pappa'n her hjemme.

men men... jeg syns nå du også fortjener en gave fra han i tilfelle :)

Skrevet

Selvfølgelig skal han få pappagave!! Han har vært helt fantastisk i 9 mnd. Laget mat, skurt reint her, mens jeg har sittet med bekkenløsning i sofaen og kjeftet. Tålt mine ekstreme raseriutbrudd, trøstet når jeg har grått. masser og dillet og dullet. Og ikke minst, vært verdens beste pappa for datteren vår på 2 år.

Han får en flaske cognac som han kan ta en klunk av når jeg ligger på sykehuset, og spandere på vennene jeg vet kommer til å dukke opp. Også skal han få dog-tag nr 2 med navnet til sønnen vår, han har et av datteren vår og.

Skrevet

Jeg blir sur hvis jeg ikke få mammagave jeg nå :cD Hehe

En flaske roséchampagne, takk!

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Her er det ikke noen pappa som kan få gave, men hadde jeg hatt en mann hadde jeg ikke gitt han noen gave. Hvorfor skal HAN få gave, han har jo ikke gjort noe?! Nei fy fader, er det noen som skal ha gave, så er det mammaen, syns jeg!

Skrevet

hvoror må man alltid prestere noe for å få noe?

Jeg overrasker gjerne med et eller annet selv om han ikke har verken bursdag eller det er jul, jeg. Og omvendt. Syns det er gøy å glede han:) Det samme gjelder faktisk folk på jobben og guttungen hjemme:)

Skrevet

Tror mennene virkelig får testet tålmodigheten sin når vi damer går gravide! Jeg har frem til nå ikke hatt så mye humørsvingninger eller plager så jeg tror samboeren min er overlykkelig for det. Han er helt oppgitt over damene til de på jobben hans som også er gravide.....han føler selv at han er veldig heldig og det er koselig å høre!

Tenkte jeg skulle kjøpe en pappa gave til han, men da tror jeg det blir noe som babyen kan bruke eller som har med babyen å gjøre. Han er såå stolt over å få en gutt så han hadde nok blitt kjempe glad for noe til babyen som det står f.eks "pappa's gutt"

Men syntes pappa'n fortjener gave like mye som oss.

Skrevet

SJARMI: AMEN! :) Som om jeg skulle sagt det sjæl.

Skrevet

Jeg skal gi pappan gave. Han har vært en super kjæreste, ikke klaget en gang :)

Å han har virkelig skjemt meg bort under svangerskapet med spa turer, flotte middager, og veldig blitt veldig flink til å hjelpe til hjemme. :)

Så syns ikke jeg fortjener noen gave noe mer enn det han gjør. Jeg valgte jo selv å gå ni mnd gravid ved at vi ønsket å få barn. Så syns ikke man kan bruke det som grunn til at vi da fortjener noen ting mer :)

Pappa'n kan ikke noe for at han ikke kan bære frem barn, å det er nok mange menn som kunne ønske de kunne tatt over når de ser den de er glad i ha det vondt (under fødsel) pga et felles ønske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...