Gå til innhold

hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekkert :) men dyrt he he kanskje det er så dyrt på østlandet?

Skrevet

Fint ute! Litt for "moderne"/minimalistisk inne.

Skrevet

Fint innvendig, kjedelig utvendig.

Og altfor dyrt. Til dem prisen får vi bygget drømmehuset.

Skrevet

Kjempefin utsikt. Fint utgansgspunkt inne, men er ikke så glad i helsparklede vegger og spott-belysning.. så i allefall jeg måtte tapetsert litt mer og satt på mer lister..

Skrevet

Flott beliggenhet... men jeg er skeptisk til festetomt!

Husets fasade så kjedelig ut... Penere mot vannet.. Jeg likte det ikke så godt innvendig, men nå er jeg ganske konservativ da.. he he.. Liker store hvite smårutete vinduer osv...

Skrevet

Flotte vinduer og høyt under taket, det synes jeg er fint.

Likte ikke kjøkkenet, og særlig ikke den brune veggen og den stygge kjøkkenvifta. Men slikt kan man jo gjøre noe med. Ville hatt bedre benkeplass på kjøkkenet.

Badet var ok, men ville ikke hatt så brune golv og så mørk baderomsinnredning.

Men ellers, fint hus.

Skrevet

nydelig utsikt! Små enkle endringer kan man alltids gjøre innvendig, dersom man ikke liker stilen.. Deilig terasse, og fint med store lyse flater og vinduer synes jeg!

synes ikke det var dyrt heller jeg da! hadde aldri fått et sånn hus, med sånn utsikt her hvor jeg bor!

Skrevet

Huset i seg selv er altfor gammelt. Det hjelper ikke å ha pusset opp litt innvendig når reisverk og kledning er utdatert...

Skrevet

All såkalt smakfull innredning for tida er minimalistisk og i forskjellige nyanser av grått. Det er kjedelig at nordmenns smak er så homogen. Det er mye som kan være fint uten at det nesten er helt identisk med alle andres smak.

Skrevet

Likte det veldig godt jeg! Skulle gjerne hatt lukket kjøkkenløsning og litt mer veggplass. Synes også at det var merkelig med 4 like taklamper over tv-stuen. Digget maleriene i stuen, skulle gjerne hatt slike selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...