♥tosmåtroll♥ Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 119kr for å kaste bleiene i bleiedunken....det er jo helt syyyykt dyrt!! Pleier ikke å være gnien,men dette tar kaka! Brukte jo 2uker på di posene som stod i da vi kjøpte dunken....blir jo litt dyrt i lengden dette gitt...noen med gode forslag på andre poser vi kan bruke...eller må vi rett og slett gå over til vanlig søppelbøtte??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Hva med å kun bruke den bleiebøtta til bæsjebleier og vanlig søppeldunk til tissebleier? Det sparer du mye på, iallefall gjorde jeg det. Søstrene mine gjør det samme..
It's all about me Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Jeg bruker vanlige hvite søplepose på rull. Holder dem fast med hele det blå lokket og bleiebøtta brukes som normalt.
Gemini77 Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Det er vel nettopp derfor ikke så mange bruker bleiebøtte, og at disse bøttene ofte blir gitt ut gratis ved kjøp av andre barneprodukter. Her kaster vi bleie ut med en gang.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Vi bruker vanlig søppelbøtte til tissebleier og brødposer til bæsjebleier som vi hiver med engang.
ToAvHvertSlag:) Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Jeg og fikk gratis bleiedunk, og etter en stund ble det jo tomt for poser. Så da gikk jeg å kjøpte nye... Og siden vi bor en stund unna kjøpte jeg likså godt to pakker med tre eller fire deler. 600 kr.. Ble så paff, og gikk.. Men etter en stund på kjøpesentret tok jeg heldigvis til fornuften. Gikk tilbake, fikk pengene tilbake og gikk å kjøpte en rull med brødposer istedet. Kastet hele bleiebøtta da jeg kom hjem.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 13. august 2009 #7 Skrevet 13. august 2009 Jeg legger de bare i brødposer, knyter igjen, så i en bærepose som gjerne står utenfor her, så i søpla om kvelden når hun er ferdig for dagen.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 13. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2009 Tror jeg skal over til brødposer jeg også når de eksklusive posene er brukt opp :-) Hadde ikke fått med meg dette jeg...syke greier...butikkene må jo tjene fett på dette! Selger jo 3 pk til 70kr i england!! Typisk at det skal være dyrt her i norge!
rima Skrevet 13. august 2009 #10 Skrevet 13. august 2009 Jeg betalte 89 på Babyspesialisten. Det var den rosa refillen 0-6mnd. Kan jo være lurt å sjekke pris på disse dersom man skal bruke bøtta. Ellers støtter jeg de som foreslår tissebleier i vanlig søppel og resten i bøtta eller andre poser.
Libido- Skrevet 13. august 2009 #11 Skrevet 13. august 2009 Er en grunn til at vi alltid har brukt brødposer.. Dessuten lukter det av disse bleiebøttene.. ut med skjiten med en gang =)
ippemo får augustbaby Skrevet 13. august 2009 #12 Skrevet 13. august 2009 Jeg brukte bare vanlige handleposer oppi, funket helt fint og var så og si gratis :-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. august 2009 #13 Skrevet 13. august 2009 Hundebæsj-poser funker som bare juling. Skjønner seriøst ikke vitsen med at bleiedunken skal stå full i bleier inne... Vi kaster dem med en gang
annemor80 Skrevet 13. august 2009 #14 Skrevet 13. august 2009 Vi har korbell bleiebøtte, det virker som om den er myyye bedre enn de dere snakker om! Refillene koster 100 og varer i et par måneder. Det er helt greit, syns iallefall jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå